Geschreven door: Sander

Datum: 21-01-2025

Vestigingsmanager Marjolein van der Sluis en haar team werken hard aan de laatste voorbereidingen voor de start van het contract “We hebben veel zin om in deze regio aan de slag te gaan. De eerste contacten met de gemeenten zijn al zeer positief en we gaan ervan uit dat de klik met de inwoners van Molenlanden net zo goed zal zijn. De inwoners kunnen in ieder geval rekenen op ons: wij staan 24/7 klaar om hen bij te staan. En omdat we regionaal aanwezig zijn, kunnen we snel reageren wanneer dat nodig is.”

Wat merken huidige gebruikers van de overgang?

Inwoners van Molenlanden die een Wmo hulpmiddel gebruiken, zullen weinig merken van de overgang van de oude leverancier naar Kersten. Zij behouden hun huidige hulpmiddel(len). Kersten neemt de service en het onderhoud van deze hulpmiddelen over van de huidige leverancier. Natuurlijk zijn toekomstige gebruikers van hulpmiddelen minstens zo welkom. Iedere gebruiker kan rekenen op een vast team van adviseurs en servicemonteurs.

Informatiepagina voor Molenlanden

Om inwoners van Molenlanden goed te informeren, hebben we op onze website een speciale informatiepagina. Hier kunnen zij de contactgegevens van onze vestiging vinden, evenals aanvullende informatie en antwoorden op veelgestelde vragen over de Wmo. Deze pagina is te bezoeken via www.kerstenhulpmiddelen.nl/molenlanden.

Het draait om mensen

Bij Kersten Hulpmiddelen staat de mens altijd centraal. Wij ondersteunen zorgprofessionals, individuele Wmo-gebruikers en iedereen die tijdelijk een hulpmiddel nodig heeft via ons landelijke uitleennetwerk. Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, streven we er voortdurend naar om de beste service en maatwerkoplossingen te leveren. Zo kunnen we iedere klant optimaal ondersteunen en passende oplossingen bieden die aansluiten bij hun persoonlijke situatie.