Ik wil graag contact met een medewerker van Kersten
Wilt u klacht melden? Klik dan hier.
Goed inzicht in alle hulpmiddelen die in een organisatie aanwezig zijn, draagt bij aan een stabiele bedrijfsvoering. Zicht op het totaal, de technische staat, het moment van vervanging; wij brengen het voor u in kaart. Wij verzorgen het beheer voor zowel grote als kleine zorgorganisaties.
In de startfase maken we een inventarisatie van alle hulpmiddelen binnen uw instelling. Deze worden direct individueel geregistreerd en gekeurd. Zo creëren we een duidelijk overzicht van de hoeveelheid hulpmiddelen, de leeftijd, het bouwjaar en de technische staat. We delen vervolgens alle inzichten in overzichtelijke rapportages. Zodra de inventarisatie
compleet is, komen we bij u langs om deze te bespreken. Het team en de locatie die zorgdragen voor het beheer nemen met u op regelmatige basis de status van uw hulpmiddelenbestand door. U kunt ook een account krijgen voor ons online portaal waar u ook zelf altijd toegang heeft tot deze rapportages en andere informatie.
Het voordeel van goed beheer is dat één hulpmiddel niet onnodig stil of ongebruikt blijft en op meerdere locaties kan worden ingezet.
Wilt u klacht melden? Klik dan hier.
Wilt u vrijblijvend een afspraak maken voor informatie? Dat kan! Bel naar de vestiging het dichtst bij u in de buurt:
Neem contact op met een van onze medewerkers en bespreek de mogelijkheden voor uw zorginstelling.
Beheer aanvragen