Ik wil graag contact met een medewerker van Kersten
Wilt u een klacht melden? Klik dan hier.
Heeft u binnen uw organisatie tijdelijk één of meerdere hulpmiddelen nodig? En zijn er geen hulpmiddelen meer beschikbaar vanuit uw eigen hulpmiddelenbestand? Dan is huren wellicht een optie. Tijdelijke huur kan ook een goed alternatief zijn om kosten te besparen. Wij denken graag mee wat de slimste oplossing is voor uw organisatie.
Twijfelt u over huur of koop? Wij zetten de verschillen graag voor u naast elkaar. Indien u behoefte heeft aan een tijdelijke uitbreiding van uw hulpmiddelenbestand, wanneer u in een overgangsfase zit of wanneer u een nieuwe innovatie uit wilt proberen, dan kan huren een prima oplossing zijn.
Daarnaast zorgt huren ook voor een flexibele en efficiënte inzet van alle hulpmiddelen die u beheert. Als bijkomstig voordeel voorkomt u onnodige stilstand van hulpmiddelen en daarmee kapitaalvernietiging. Onze experts denken graag met u mee.
Wilt u een klacht melden? Klik dan hier.
Wilt u vrijblijvend een afspraak maken voor informatie? Dat kan! Bel naar de vestiging het dichtst bij u in de buurt:
Neem contact op met een van onze medewerkers of accountmanagers en bespreek de mogelijkheden voor uw zorginstelling.
Neem contact op