Wij hebben een eigen leerplatform en investeren in permanente scholing en vakinhoudelijke trainingen. Daarnaast geloven we in leren van elkaar en delen onze collega’s in het hele land actief hun kennis. Zo blijven we niet alleen bij, maar komen we ook verder en ontwikkelen we ons als organisatie voortdurend.
Begrip voor en kennis van de wereld van onze cliënten
Ook volgen veel medewerkers trainingen over de zorgsector. Hierdoor leren we de wereld van onze cliënten beter begrijpen en kunnen we onze klanten de oprechte aandacht geven die ze verdienen. Daarnaast proberen we regelmatig met collega’s uit het land bij elkaar te komen. Aan de ene kant heb je de vestiging waar je werkt en het team waar je samen je klanten helpt. Aan de andere kant heb je vakgenoten die op andere plekken met vergelijkbare werkzaamheden bezig zijn. Daar kan je van leren, dus daarom zetten we met enige regelmaat collega’s met hetzelfde aandachtsgebied bij elkaar. Zo bouw je aan je eigen netwerk van collega’s door het land.