Meer grip op hulpmiddelenbeheer

Kersten biedt slimme oplossingen voor eenvoudig en efficiënt hulpmiddelenbeheer. Met onze op maat gemaakte webshop, gebruiksvriendelijke klantenportaal en de handige Kersten App met scanfunctie, heb je alles binnen handbereik. Ontdek hoe onze tools je helpen om tijd te besparen en de zorgkwaliteit te verbeteren.

Digitale oplossingen

Meer efficientie door innovatieve oplossingen

Innovatieve oplossingen kunnen het werk in zorginstellingen aanzienlijk efficiënter maken door administratieve taken te vereenvoudigen en processen te stroomlijnen.

Onze digitale ondersteunde tools maken het mogelijk sneller en nauwkeuriger werken, zodat je meer tijd hebt voor wat echt belangrijk is: het leveren van goede zorg.

 

Webshop op maat


De Kersten-webshop biedt zorginstellingen een efficiënte en gebruiksvriendelijke oplossing voor het bestellen van hulpmiddelen. Het optimaliseert het inkoopproces, biedt grip op het hulpmiddelenbestand en geeft zorgprofessionals meer tijd voor directe zorgverlening.

Onze webshop is eenvoudig te integreren met inkoopsystemen en biedt zowel een uitgebreid basisassortiment als maatwerkopties. biedt indien gewenst een uitgebreid basisassortiment en maatwerkopties. Altijd flexibel en volledig aanpasbaar aan de behoeften en assortimentswensen van jouw organisatie.

Webshop op maat

Track & Trace


In een zorginstelling kan het zoeken naar zorghulpmiddelen veel tijd kosten voor zorgmedewerkers. Waardevolle tijd die beter besteed kan worden aan wat echt belangrijk is: goede zorg leveren. Onze Track & Trace oplossingen bieden een perfecte oplossing. Met kleine sensoren en een slimme app vind je razendsnel de exacte locatie van tilliften, toiletstoelen en andere hulpmiddelen.

En de rapportages die gemaakt kunnen worden, bieden een helder inzicht in het gebruik van hulpmiddelen. Hierdoor kun je slimmer investeren en overtollige voorraden vermijden. Dit bespaart kosten én maakt het inkoopproces aanzienlijk efficiënter.

Track & Trace

Klantenportaal


Met ons klantenportaal krijg je nog meer grip op je hulpmiddelenbeheer. In het portaal vind je informatie over alle gebruikte hulpmiddelen, kun je aanvragen indienen en reparaties en andere acties melden. Je hebt inzicht in lopende aanvragen en kunt op een AVG-veilige manier vragen stellen en communiceren over cliënten en hun hulpmiddelen.

Het portaal wordt altijd op maat voor je ingericht. En met de verschillende gebruikersrollen en rechten wordt het gebruik aangepast aan de behoefte van de individuele portaalaccounts.

Klantenportaal

Meer informatie?

Wil je meer informatie of een demonstratie? Je vaste Kersten contactpersoon vertelt je graag meer over de mogelijkheden.

Werk je nog niet met ons samen maar wil je toch meer informatie over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op, we maken graag kennis met je!

 

Contact opnemen