Ik wil graag contact met een medewerker van Kersten
Wilt u een klacht melden? Klik dan hier.
Onze medewerkers zijn er om u te helpen! Wij hebben vestigingen en uitleenpunten door heel Nederland. Maak hieronder een keuze waarover u ons wil spreken en kies vervolgens de voor u dichtstbijzijnde locatie in de buurt.
Wilt u een klacht melden? Klik dan hier.
Bij revalidatie, na een blessure of rondom uw bevalling kunt u via uw zorgverzekering meestal kosteloos een hulpmiddel lenen. Vraag een hulpmiddel online of telefonisch aan via 088 – 000 94 88. Direct een hulpmiddel ophalen? Kijk welk uitleenpunt bij u in de buurt zit.
Heeft u een scootmobiel, rolstoel of ander hulpmiddel via uw gemeente (Wmo) en verzorgt Kersten de service en het onderhoud? Heeft u een vraag, wilt u een reparatie melden of overweegt u om over te stappen? Zoek de vestiging die verbonden is aan uw gemeente en we helpen u graag.
Wij werken samen met zorgprofessionals en zorginkopers door het hele land. Wij kunnen u adviseren over hulpmiddelen en ons brede aanbod van diensten en service rondom de hulpmiddelen. Wij zijn er voor instellingen en zorgprofessionals!
Heeft u een vraag over uw hulpmiddel of wilt u een reparatie melden? Vul hieronder uw gemeente in.
Staat uw gemeente er niet bij? Dan hebben wij nu helaas geen contract met uw gemeente.
Heeft u een vraag over eigen of gehuurde hulpmiddelen zoals bijvoorbeeld een tillift of bed? Neem contact op met de vestiging bij u in de buurt.
Heeft u een vraag over een hulpmiddel zoals bijvoorbeeld een rolstoel?
Neem contact op met de vestiging bij u in de buurt.
Heeft u een vraag over communicatiehulpmiddelen, spraakondersteuning, omgevingsbesturing , complexe mobiliteit of een op maat gemaakte orthese?
Wilt u een klacht melden? Klik dan hier.
Neem contact op via het algemene telefoonnummer 0475 – 348 348.
Dit telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur.
Wilt u liever dat wij contact opnemen met u? Vul dan ons contactformulier in.