Vorige week werd het contract ondertekend door wethouder Hugo van der Wal van Krimpen aan den IJssel en Kersten CEO Bas Alberts. Bas Alberts: “Met dit contract breiden we ons werkgebied op een mooie manier uit. We hebben al veel ervaring in de regio en zijn er trots op dat we nu ook Krimpen aan den IJssel aan ons werkgebied mogen toevoegen. We kijken uit naar de samenwerking, zowel met de gemeente als met de inwoners die gebruikmaken van onze hulpmiddelen. Bij Kersten draait het om de mens achter het hulpmiddel en de beste oplossing voor iedere hulpvraag. Waarbij toegankelijkheid en persoonlijk contact voorop staan. Ik heb er alle vertrouwen in dat ons team voor de inwoners van Krimpen aan den IJssel een betrouwbare én vertrouwde hulpmiddelenleverancier gaat zijn.”
Wat verandert er voor gebruikers?
Hulpmiddelengebruikers in Krimpen aan den IJssel kunnen hun huidige hulpmiddelen gewoon blijven gebruiken. Vanaf 1 maart verzorgt Kersten de service en het onderhoud. Ons team in Houten neemt persoonlijk contact op voor een kennismaking en een servicecheck.
Informatiepagina voor Krimpen aan den IJssel
Voor inwoners van Krimpen aan den IJssel is er een speciale informatiepagina. Hier vinden zij contactgegevens van de vestiging, aanvullende informatie en antwoorden op veelgestelde vragen over de Wmo. De pagina is te bezoeken via https://kerstenhulpmiddelen.nl/krimpenadijssel.
Het draait om mensen
Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We streven naar de beste service en de best passende oplossingen voor onze klanten: de mensen áchter het hulpmiddel. Of het nu gaat om zorgprofessionals, individuele gebruikers via de Wmo of klanten die kiezen voor de tijdelijke uitleen van hulpmiddelen via ons landelijk netwerk van uitleenpunten.