logo-kersten
 

Finance Professional – Houten

Publicatiedatum: 8 oktober 2021

Wij zijn op zoek naar een finance professional:

Startdatum: z.s.m.
Locatie: Houten
Uren: 32- 40 uur

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Daardoor staat ook de verdere ontwikkeling van de afdeling Finance & Business Control hoog op de agenda. Vanwege deze groei zijn wij op zoek naar een gedreven en ervaren medewerker die ons ondersteunt in de professionaliseringsslag die we gaan maken.

Wat ga je doen?
Dit is een dynamische en veelzijdige baan! Enerzijds ben je bezig met administratieve taken zoals het inboeken van inkoop- en kostenfacturen, anderzijds heb je veelvuldig contact met klanten en onze interne organisatie over bijvoorbeeld openstaande facturen en verzorg je de betalingen ervan.

Naast je dagelijkse werkzaamheden werk je mee aan het verder professionaliseren van (de dienstverlening van) onze afdeling. Dit doe je door proactief met verbetervoorstellen te komen die je voorlegt binnen jouw team. Denk hierbij aan acties in opvolging van kosten- en inkoopfacturen, zodat inzicht in toekomstige kosten wordt verbeterd, processen efficiënter worden ingericht, financiële processen verder worden gedigitaliseerd en rapportages worden verbeterd waardoor de controlling afdeling meer inzicht krijgt.

Kortom: genoeg mooie en leuke uitdagingen op de agenda om je steentje bij te dragen aan een succesvolle bedrijfsvoering! Je kunt hier een belangrijke rol in spelen.

Jij past bij ons..
..als je binnen een team de juiste mensen in beweging weet te krijgen om het gezamenlijke doel te behalen en jij samen wil bouwen aan onze mooie organisatie! Daarnaast zie je het aanbrengen van structuur als een uitdaging en je laat je niet snel van de wijs brengen wanneer de dag anders loopt dan je had gepland. Juist op die hectische momenten weet jij goed het overzicht te bewaren, schakel je snel en staat kwaliteit voorop. Je bent analytisch, communicatief vaardig, alert op details, positief kritisch ingesteld en beschikt over een flinke dosis doorzettingsvermogen.

Dit alles pak jij zo goed op omdat je een administratieve opleiding op Mbo-niveau 4 hebt afgerond (bijvoorbeeld bedrijfsadministratie of assistent controller), minimaal 4 jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie én toe bent aan een volgende (2e of 3e) stap. Heb je een afgeronde Hbo-opleiding (bijvoorbeeld bedrijfseconomie), minimaal 2 jaar gerichte werkervaring en wil je de kans krijgen om je verder te ontwikkelen in een dynamische en groeiende organisatie? Ook dan nodigen we je van harte uit te reageren! Verder vinden we het belangrijk dat je aantoonbaar ervaring hebt in het werken met Excel; het werken met formules is voor jou gesneden koek. Daarnaast heb je aantoonbaar bijgedragen aan het verbeteren van processen binnen een financiële afdeling.

Wat kan je van ons verwachten?
Het draait om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we ons werk leuker en efficiënter kunnen maken. Bovendien bieden we jou ruimte om te groeien en ontwikkelen. De CAO Metaal & Techniek is van toepassing. Om jezelf weer op te laden, ontvang je 25 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is de ADV verrekend in je salaris. Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijks inzetbaarheidsbudget en bijdrage aan je fitness abonnement.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen Finance & Business Control team! Wil je meer informatie over de vacature? Bel of Whatsapp met Jarno Ram (06 – 82 54 37 90) of mail naar jarnoram@kerstenhulpmiddelen.nl. Jouw sollicitatie kun je sturen aan onze adviseur Mens & Organisatie Frank van Rens: frankvanrens@kerstenhulpmiddelen.nl.