Kersten levert hulpmiddelen voor zowel algemeen gebruik binnen de organisatie als persoonsgebonden hulpmiddelen voor de individuele cliënten van Van Neynsel. Uiteraard horen service, vakkundig onderhoud en advies ook binnen deze samenwerking.
Van Neynsel biedt vanuit diverse locaties in de regio ‘s-Hertogenbosch zorg en ondersteuning aan ouderen. De organisatie staat bekend om haar warme, persoonlijke zorgbenadering en biedt kleinschalig wonen, gespecialiseerde zorg en behandeling op maat, waarbij de wensen en behoeftes van cliënten centraal staan.
Bas Alberts: “Bij Kersten geloven we dat goede zorg begint met persoonlijke aandacht, de juiste hulpmiddelen en slimme oplossingen. We zijn trots dat Van Neynsel juist daarom voor ons kiest. Samen zorgen we ervoor dat cliënten kunnen rekenen op betrouwbare hulpmiddelen die bijdragen aan comfort en zelfstandigheid voor de cliënt. Daarnaast zullen we ook alles op alles zetten om zorgprofessionals vanuit onze hulpmiddelenexpertise te ondersteunen in hun dagelijkse werk.”
Samen innoveren
Een goed begin is het halve werk. Daarom zijn we ook direct gestart met de implementatie van track & trace. Hiermee worden zorghulpmiddelen voorzien van kleine sensoren en kunnen ze via een app snel worden gelokaliseerd. Dit voorkomt onnodig zoekwerk en vergroot de beschikbaarheid van hulpmiddelen. Zo werken zorgprofessionals efficiënter, ervaren ze minder frustratie én wordt er slimmer omgegaan met middelen. Dat betekent: minder stilstand, lagere kosten en meer tijd voor waar het écht om draait – het leveren van goede zorg.
We kijken uit naar een prettige en succesvolle samenwerking waarin cliënten en medewerkers van Van Neynsel kunnen rekenen op hoogwaardige hulpmiddelen, deskundig advies en persoonlijke service – waarden die zowel Kersten als Van Neynsel met elkaar verbinden.