Wat betekent dit voor onze dienstverlening?
Onze monteurs zijn hierdoor in deze week in de regio Amsterdam, Rotterdam en Den Haag langer onderweg naar klanten thuis en naar mensen met pech onderweg. Daarom werken wij van 22 tot en met 27 juni met een aangepaste planning.
Let op: dit geldt alleen voor klanten met een hulpmiddel via de gemeente (Wmo) in deze regio.
- We plannen minder afspraken per dag in dan normaal vanwege de extra reistijd voor onze monteurs.
- Zo houden we ruimte voor noodgevallen, zoals pech onderweg.
- Houd er rekening mee dat de monteur later kan aankomen dan (eerder) aangegeven..
Hulp bij pech onderweg
Heeft u pech onderweg? U kunt ons gewoon bellen. Door de verkeershinder zijn wij mogelijk iets langer onderweg, maar we doen er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen.
SMS-melding bij ingeplande afspraken
Bij een afspraak ontvangt u een SMS met het verwachte tijdstip waarop de monteur bij u zal zijn. Door de verkeersdrukte in deze week kan dit tijdstip afwijken.
Bedankt voor uw begrip
Met deze aangepaste planning doen we er alles aan om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen, ook tijdens deze drukke week. Alvast bedankt voor uw begrip.
Vragen?
Neem gerust contact op met uw vestiging. U vindt het telefoonnummer op uw hulpmiddel of in de informatiemap die u van ons heeft ontvangen. Wij helpen u graag verder.