Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Om deze groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze vestiging in Den Haag op zoek naar een Medewerker binnendienst. Vanuit deze vestiging ontzorgen wij gemeenten bij de opslag, levering, onderhoud, reparatie en keuringen van medische hulpmiddelen die mensen thuis gebruiken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan scootmobielen, rollators en douchestoelen.

Wat ga je doen?

  • Op locatie onderhouden en repareren van persoonsgebonden hulpmiddelen cq. beoordelen en zorgdragen voor de technische en onderhoudsstaat van diverse hulpmiddelen conform procedure.
  • Het uitvoeren van reparaties en aanpassingen aan hulpmiddelen op locatie.
  • Bij reparatie en onderhoud streef je naar uitvoering binnen gestelde de normtijd zodat de klant het hulpmiddel weer kan gebruiken.
  • Je zorgt voor een correcte administratie van de uitgevoerde werkzaamheden en gebruikte materialen.
  • Je bent vraagbaak voor klanten en interne belanghebbenden (collega monteurs, (commercieel) medewerkers binnendienst, adviseurs) bij vragen over gebruik van het hulpmiddel
  • Je signaleert aandachts- en verbeterpunten en stemt deze af met de klant, adviseur en/of supervisor.
  • Periodiek draai je mee in de storingsdienst zodat cliënten ook in de avond en het weekend weer veilig hun hulpmiddel kunnen gebruiken. Uiteraard staat hier een passende vergoeding tegenover.

Kortom: Met jouw technische skills zorg je ervoor dat de cliënten & medewerkers van de instelling veilig  en onbezorgd gebruik kunnen maken van het hulpmiddel.

Je beschikt over de volgende eigenschappen

  • Je bent een communicatieve en zelfstandige servicemonteur buitendienst die graag met mensen werkt.
  • Onze doelgroep is jou niet vreemd (ouderen en mensen met een beperking) en je haalt voldoening uit het écht verder helpen van mensen.
  • Jij laat je niet snel van je stuk brengen. Ook als jouw dag anders loopt dan je vooraf had gepland blijf jij gestructureerd werken en streef je naar optimale klanttevredenheid.
  • Jij beschikt over goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden: je bent communicatief sterk en weet de klant op de juiste manier mee te nemen in de functionaliteiten van het geleverde hulpmiddel. Jij graag onderweg bent en het periodiek draaien van storingsdienst is voor jou geen probleem.
  • Je beschikt over empathisch vermogen: je kunt in aanraking komen met mensen met een beperking, je kunt je dus goed verplaatsen in de ander.

Dit breng je mee aan kennis en ervaring

  • Je beschikt over werkervaring in een vergelijkbare functie (bijvoorbeeld als monteur van kofffieautomaten of printers).
  • Je beschikt over een MBO-werk- en denkniveau dat gelijkwaardig is aan een afgeronde Mbo-opleiding niveau 3 of 4 bij voorkeur in technische richting. Je beschikt in ieder geval over technische affiniteit.

Wat kan je van ons verwachten?
We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we Kersten nog sterker in de markt kunnen zetten. We bieden jou ruimte om te groeien en te ontwikkelen.

  • Een marktconform salaris, tussen € 2.536,00 & € 3.323,00, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf ontvang je 24 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus die je kunt besteden aan activiteiten die bijdragen aan jouw inzetbaarheid (denk bijvoorbeeld aan contributie van de voetbalclub). Verder dragen we bij aan je fitnessabonnement en is er een bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.
  • Ook op het gebied van kennisontwikkeling investeren we in jou: in overleg met jou kijken we graag hoe we deze ontwikkeling vorm geven. Dat kan door coaching, inzet van ons online leerportaal (met een breed scala aan e-learnings) of het volgen van een opleiding.
  • Als organisatie vinden wij het belangrijk om bij te dragen aan de maatschappij. Dat doen we niet alleen door onze producten, maar ook door inclusief ondernemen.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Jeroen de Vries vertelt je er graag meer over. Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar jeroendevries@kerstenhulpmiddelen.nl. Voor meer informatie is hij bereikbaar op 06-82057720.

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt intern en extern gelijktijdig open gesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.