vacature medewerker magazijnbeheer
logo-kersten
 

Vestigingsmanager Heteren

 

Publicatiedatum: 25/3/2020

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Vestigingsmanager
Fulltime/parttime: Fulltime (38 uur)
Standplaats: Heteren

Doel van de functie Vestigingsmanager:
Als Vestigingsmanager draag jij zorg voor het creëren van een professionele, flexibele organisatie met transparante processen en gemotiveerde medewerkers (>30 medewerkers). Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie, planning en het uitvoeren van alle processen ten behoeve van het behalen van de omzet- en kwaliteitsdoelstellingen (KPI) voor de vestiging Heteren. Door jouw bedrijfskundige kennis, gecombineerd met uitstekende communicatieve vaardigheden loopt de bedrijfsvoering van onze vestiging Heteren op rolletjes!

Als Vestigingsmanager bij Kersten Hulpmiddelen:

  • bewaak je de voortgang, zodat aan contractueel vastgelegde afspraken (zoals levertijd- en kwaliteitsafspraken) wordt voldaan. Dit doe je voor diverse afdelingen binnen de vestiging (verkoop binnendienst – techniek – inname & reiniging);
  • stel je werkprocessen, procedures en richtlijnen op conform de geldende kwaliteitsrichtlijnen, onderhoud deze en ziet toe op naleving ervan binnen de vestiging;
  • ben je aanjager en procesregisseur als het gaat om de implementatie van nieuwe contracten binnen jouw regio;
  • treed je op als bruggenbouwer om zo de samenwerking en synergie tussen afdelingen te optimaliseren;
  • participeer je in zowel lokale als organisatie-brede projectgroepen (bijvoorbeeld met betrekking tot procesverbetering);
  • motiveer je medewerkers, zodat zij elke dag maximaal kunnen presteren en creëer je de juiste randvoorwaarden zodat medewerkers duurzaam inzetbaar zijn en blijven. Je deinst niet terug voor het aangaan van een stevig gesprek waarin je feedback geeft aan medewerkers. Jullie komen samen tot concrete afspraken voor een nog betere samenwerking;
  • leid je periodieke team overleggen en de dagstart waarin de voorgaande dag wordt geëvalueerd;
  • stel je periodiek managementinformatie (bijvoorbeeld t.a.v. doorloop- en levertijden) op en voorziet het management van een goed onderbouwde analyse.

Als Vestigingsmanager bij Kersten Hulpmiddelen beschik je over de volgende competenties:
Als mensgerichte manager ken jij de kwaliteiten en talenten van medewerkers en zorg je ervoor dat zij deze benutten. Jouw uitstekend ontwikkelde communicatieve vaardigheden helpen je daarbij. Je schakelt snel op verschillende niveaus en stemt jouw communicatiestijl af op je gesprekspartner. Doordat jij beschikt over analytisch vermogen, ben je in staat inzicht te creëren in de voortgang van zaken en deze helder en concreet over te brengen naar anderen. Omdat jij je snel aanpast aan nieuwe en/of onverwachte situaties, worden afwijkingen in of stagnatie van bedrijfsprocessen direct aangepakt om vastgelegde prestatieafspraken alsnog te behalen.

De Vestigingsmanager beschikt over het volgende opleidingsniveau:
Je hebt een afgeronde HBO-opleiding (bij voorkeur in logistieke of bedrijfskundige richting) en beschikt daarnaast over ruime ervaring (minimaal 5 jaar) in een leidinggevende rol waarbij je eindverantwoordelijkheid hebt gedragen voor de totale bedrijfsvoering in een klantgerichte organisatie. Doordat je aan bovenstaande eisen voldoet, beschik je over ruime kennis ten aanzien van bedrijfsprocessen, zowel op technisch, logistiek als administratief vlak.

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelen is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan gemeenten (Wmo), zorginstellingen en zorgkantoren. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Bedrijfscultuur:
Ons belangrijkste cultuurkenmerk is de passie voor het vak die door alle medewerkers wordt gedeeld. Van de Marketingmedewerker tot de monteur en van de directie tot de administratief medewerker: werken bij Kersten betekent werken voor mensen in Nederland die nét dat extra beetje zorg nodig hebben. De cliëntbeleving staat bij iedere medewerker centraal. Ons motto is niet voor niets: niet de grootste, wel de beste! Passie voor het vak is dus overduidelijk aanwezig. Er heerst een informele werksfeer, waarbij collega’s op een hele prettige manier met elkaar om gaan!

Wat heeft Kersten Hulpmiddelen jou te bieden?
Je komt te werken in een omgeving waarin je écht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen en bieden we een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris en is de CAO Metaal & Techniek van toepassing. Om jezelf weer op te laden, geven wij je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis). Verder vinden wij de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers belangrijk. Daarom dragen we bij in je fitness abonnement en bieden we mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling (zowel op persoonlijk als professioneel vlak) door middel van intervisie, trainingen en opleidingen. Niet verkeerd toch?

Interesse?
Spreekt deze functie je aan? Neem dan direct je telefoon en (video-)bel met Peter van der Lugt – Manager Operations – 06-46154843. Hij beantwoordt graag je inhoudelijke vragen. Weet je nu al dat deze baan jou op het lijf geschreven is? Stuur dan direct (maar uiterlijk 12 april) je motivatiebrief en CV naar onze afdeling HR via vacature@kerstenhulpmiddelen.nl.

**Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld