Begeleider reiniging – Nijkerk

Startdatum: z.s.m.
Locatie: Nijkerk
Uren: 38 uur per week (fulltime)
Salaris: € 2.643,00 – € 3.168,00

Begeleider reiniging – Nijkerk

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Voor de depot vestiging in Nijkerk op zoek naar een nieuwe collega in de functie van monteur hergebruik hulpmiddelen. De business unit depot is gespecialiseerd in het beheren en samenstellen van persoonsgebonden rolstoelen.

Wat ga je doen?

  • Je verzorgt de dagelijkse functionele aansturing en begeleiding van (nieuwe) medewerkers (al dan niet met een afstand tot de arbeidsmarkt).
  • Onderhouden van, in geval van social return, contact met een externe jobcoach of klantmanager over de ontwikkeling en het functioneren van de  medewerker.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het verwerken van binnenkomende (vuile) hulpmiddelen.
  • Je (de)monteert en reinigt zowel mechanische als elektrische hulpmiddelen (en onderdelen ervan).
  • Je controleert de hulpmiddelen op defecten.
  • Je boordeelt binnenkomende hulpmiddelen op mogelijkheden voor hergebruik en boekt deze in.
  • Wanneer je een hulpmiddel afkeurt motiveer je waarom dit het geval is richting het zorgkantoor.
  • Je verricht administratieve handelingen ten behoeve van een correcte inname administratie.
  • Je draagt zorg voor orde en netheid op de werkplek.
  • Je voert administratieve handelingen uit in relatie tot de werkzaamheden.
  • Je werkt volgens de voorschriften/procedures op het gebied van kwaliteit, Arbo, milieu en veiligheid.

Jij past bij ons als ….

  • Je iemand bent die van aanpakken weet!
  • Je graag je handen uit de mouwen steekt en secuur kunt werken.
  • Je werkt volgens afgesproken kwaliteitsnormen en protocollen.
  • Je resultaten levert binnen de afgesproken termijn.
  • Je enige technische aanleg hebt.
  • Je gestructureerd kunt werken.
  • Je graag werkt in teamverband.

Waar kom je te werken?

 Je komt te werken in een team van 21 medewerkers. Het team bestaat uit 19 medewerkers in de operatie (denk aan monteurs, logistiek medewerkers en reinigingsmedewerkers), 1 supervisor en een vestigingsmanager. De sfeer is goed en samen gaan we voor resultaat. Naast hard werken organiseren we regelmatig activiteiten buiten werk om (denk bijvoorbeeld aan een zomer barbecue of een kerstborrel.

 Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kan je van ons verwachten?

Het draait om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we Kersten nog sterker in de markt kunnen zetten. We bieden jou ruimte om te groeien en te ontwikkelen.

Daarnaast kan je rekenen op:

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Deze functie is ingedeeld in salarisschaal D/5. (minimaal € 2.643,00, maximaal € 3.168,00 op basis van 38u per week).
  • Conform de CAO Motorvoertuigen- en Tweewielerbedrijf ontvang je 24 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Een bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

Ga jij ervoor?

Dít is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Wil jij graag werk waarbij je het verschil kan maken? Dan maken wij graag kennis met je. Interesse? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar gerardvanempelen@kerstenhulpmiddelen.nl  

Wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met Gerard op 06-39282115.

*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt zowel intern als extern gelijktijdig opengesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.

Monteur hergebruik – Nijkerk

Startdatum: z.s.m.
Locatie: Nijkerk
Uren: 38 uur per week (fulltime)
Salaris: € 2.597,00 – € 3.060,00

Monteur hergebruik – Nijkerk

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Voor de depot vestiging in Nijkerk op zoek naar een nieuwe collega in de functie van monteur hergebruik hulpmiddelen. De business unit depot is gespecialiseerd in het beheren en samenstellen van persoonsgebonden rolstoelen.

Wat ga je doen?

  • Als monteur hergebruik in de werkplaats ben jij verantwoordelijk voor het samenstellen van diverse types rolstoelen welke op maat worden geassembleerd.
  • Je zorgt je ervoor dat de rolstoel conform de configuratie zoals deze is bepaald door de adviseur wordt samengesteld.
  • Omdat ieder hulpmiddel aangepast wordt op een specifieke cliënt heb je uitdagend werk waarbij geen hulpmiddel hetzelfde is.
  • Verder (de)monteer je standaard en complexere hulpmiddelen, hierbij gaat het zowel om mechanische als elektrische voorzieningen.
  • Ook repareer je onderdelen t.b.v. rolstoelen, zodat deze opnieuw ingezet kunnen worden, daarnaast zorg je voor een juiste administratie: dit doe je door gebruikte materialen en benodigde arbeidstijd volledig en correct digitaal te verwerken.

Waar kom je te werken?

Je komt te werken in een team van 21 medewerkers. Het team bestaat uit 19 medewerkers in de operatie (denk aan monteurs, logistiek medewerkers en reinigingsmedewerkers), 1 supervisor en een vestigingsmanager. De sfeer is goed en samen gaan we voor resultaat. Naast hard werken organiseren we regelmatig activiteiten buiten werk om (denk bijvoorbeeld aan een zomer barbecue of een kerstborrel.

 Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Jij past bij ons…

  • …..als jij technisch onderlegd bent en graag sleutelt.
  • Je bent een praktijkgerichte persoonlijkheid, werken volgens afgesproken kwaliteitsnormen en protocollen is voor jouw dan ook een vanzelfsprekendheid.
  • Je weet hoe je je werktijd efficiënt moet besteden waardoor je garant staat voor een hoge output.
  • Ook onder stressvolle omstandigheden houd jij het hoofd koel en blijft jouw wijze van werken gericht op het doel: het opleveren van optische en kwalitatief goede hulpmiddelen voor hulpbehoevenden.

Wij zoeken een collega met een afgeronde MBO-2 opleiding op het gebied van techniek of vergelijkbaar werk- en denkniveau. Assemblage-ervaring heb je bij voorkeur opgedaan in een niet-seriematige productieomgeving.

Wat kan je van ons verwachten?
Het draait om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we Kersten nog sterker in de markt kunnen zetten en bieden jou ruimte om te groeien en te ontwikkelen. Daarnaast kan je rekenen op:

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring en wat ligt tussen € 2.597,00 en € 3.060,00 bruto per maand op basis van 40 uur.
  • Conform de CAO Motorvoertuigen- en Tweewielerbedrijf ontvang je 24 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Een bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

Ga jij ervoor?

Dít is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Wil jij graag werk waarbij je het verschil kan maken? Dan maken wij graag kennis met je. Interesse? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar gerardvanempelen@kerstenhulpmiddelen.nl.

Wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met Gerard op 06-39282115.

*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt zowel intern als extern gelijktijdig opengesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.

Afleveraar / koerier – Bussum

Locatie: Bussum
Dienstverband: 38 uur per week (fulltime)
Salaris: € 2.597,00 – € 3.061,00

Afleveraar / koerier – Bussum

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. Voor onze business unit ZV, waarin we mensen voorzien van zorghulpmiddelen voor thuisgebruik (zoals douchstoelen en bedden) zijn wij op zoek naar een nieuwe collega in de functie van afleveraar / koerier.

Wat ga je doen?

  • Bezorgen van medische hulpmiddelen bij particulieren thuis.
  • Ter plaatse (de)monteer jij het hulpmiddel en je zorgt ervoor dat het hulpmiddel juist is afgesteld in overleg met de eindgebruiker.
  • Jij geeft de eindgebruiker duidelijke instructies en beantwoord vragen over het gebruik van het hulpmiddel.
  • Afsluitend verzorg je de administratie zodat de uitgifte van het hulpmiddel juist geregistreerd wordt.
  • Ook haal je hulpmiddelen op die niet meer nodig zijn. Je controleert daarbij de staat van het hulpmiddel en rapporteert eventuele gebreken.

 Functie-eisen:

  • MBO-niveau 2/3 bij voorkeur in een technische richting. Sleutel je in je vrije tijd aan brommers, motoren, auto’s of scooters, ook dan maken we graag kennis!
  • Ervaring in een zelfstandige, klantgerichte buitendienst functie zou fijn zijn! Je vind het niet erg om veel alleen te werken.
  • Je bent heer (of dame) in het verkeer, je bent immers ons visitekaartje op de weg!
  • Je bent praktisch ingesteld en stressbestendig.
  • Je bent in het bezit bent van een geldig rijbewijs B.
  • Omdat je in aanraking kunt komen met mensen met een beperking beschik je over empathisch vermogen, je kunt je dus goed verplaatsen in de ander.
  • Bij toerbeurt wordt er storingsdienst gedraaid, waar uiteraard een passende vergoeding tegenover staat.

Waar land je?

Je werkt zelfstandig vanuit onze locatie in Bussum. Daarnaast heb je regelmatig contact met collega’s op de weg en met onze binnendienst of de logistieke afdeling welke in Leeuwarden zijn gevestigd.

 Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, van € 2.597,00 tot maximaal € 3.061,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

Ga jij ervoor?

Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Rutger Helbig vertelt je er graag meer over. Voor meer informatie is hij bereikbaar op 06-40334880. Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar rutgerhelbig@kerstenhulpmiddelen.nl.

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt intern en extern gelijktijdig open gesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.

Logistiek medewerker – Waalwijk

Locatie: Waalwijk
Uren: 38 uur per week (fulltime)
Salaris: € 2.597,00 – € 3.060,00

Logistiek medewerker – Waalwijk

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Voor onze business unit BT, waarin we zorginstellingen ontzorgen in het onderhouden en repareren van hulpmiddelen (zoals bedden, tilliften en douchestoelen) zijn wij in verband met uitbreiding op zoek naar een nieuwe collega in de functie van logistiek medewerker.

 Wat ga je doen?

  • Als logistiek medewerker zorg je ervoor dat hulpmiddelen en onderdelen daarvan correct en tijdig klaar staan voor verzending naar onze klanten
  • Voorbereiden van verzenddocumenten en labels.
  • Controleren van zendingen op juistheid en volledigheid.
  • Inboeken van binnenkomende goederen.
  • Zorgen voor een efficiënt ingericht en opgeruimd magazijn.
  • Door jouw overzicht is precies duidelijk welke voorzieningen en onderdelen waar staan in het magazijn en is dit administratief ook nog op de juiste manier vastgelegd in onze systemen.
  • Communiceren met transporteurs en andere externe partijen.
  • Ondersteunen bij het laden en lossen van goederen.

Dit breng je mee aan kennis en ervaring

  • Je beschikt over een Mbo-werk- en denkniveau dat gelijkwaardig is aan een afgeronde Mbo-opleiding niveau 3 of 4 bij voorkeur in logistieke richting. Je beschikt in ieder geval over technische en/of logistieke affiniteit.
  • Beschik je over ervaring op het gebied van voorraadbeheer (bij voorkeur in een technische omgeving) dan is dat mooi!
  • Je hebt een hands on mentaliteit.

 Waar land je?

  • Je komt te werken in onze vestiging in Waalwijk. Dit is een jonge vestiging en toch is deze al flink aan het groeien. Het team bestaat uit 4 medewerkers in het magazijn, 13 collega’s in de buitendienst (monteurs en afleveraars), aangestuurd door een supervisor, 7 medewerkers op de binnendienst/administratie aangestuurd door een supervisor. De vestigingsmanager is eindverantwoordelijk.
  • De sfeer binnen Kersten is informeel en samen gaan we voor resultaat. Regelmatig organiseren we activiteiten buiten werk om (zoals een zomerbarbeque of een borrel).
  • Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, van € 2.597,00 tot maximaal € 3.060,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer vanaf 10 km enkele reis.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Joop Drabbe vertelt je er graag meer over. Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar joopdrabbe@kerstenhulpmiddelen.nl. Voor meer informatie is hij bereikbaar op 06-82493438.

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt intern en extern gelijktijdig open gesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.