Afleveraar / koerier – Bussum

Locatie: Bussum
Dienstverband: 38 uur per week (fulltime)
Salaris: € 2.597,00 – € 3.061,00

Afleveraar / koerier – Bussum

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. Voor onze business unit ZV, waarin we mensen voorzien van zorghulpmiddelen voor thuisgebruik (zoals douchstoelen en bedden) zijn wij op zoek naar een nieuwe collega in de functie van afleveraar / koerier.

Wat ga je doen?

  • Bezorgen van medische hulpmiddelen bij particulieren thuis.
  • Ter plaatse (de)monteer jij het hulpmiddel en je zorgt ervoor dat het hulpmiddel juist is afgesteld in overleg met de eindgebruiker.
  • Jij geeft de eindgebruiker duidelijke instructies en beantwoord vragen over het gebruik van het hulpmiddel.
  • Afsluitend verzorg je de administratie zodat de uitgifte van het hulpmiddel juist geregistreerd wordt.
  • Ook haal je hulpmiddelen op die niet meer nodig zijn. Je controleert daarbij de staat van het hulpmiddel en rapporteert eventuele gebreken.

 Functie-eisen:

  • MBO-niveau 2/3 bij voorkeur in een technische richting. Sleutel je in je vrije tijd aan brommers, motoren, auto’s of scooters, ook dan maken we graag kennis!
  • Ervaring in een zelfstandige, klantgerichte buitendienst functie zou fijn zijn! Je vind het niet erg om veel alleen te werken.
  • Je bent heer (of dame) in het verkeer, je bent immers ons visitekaartje op de weg!
  • Je bent praktisch ingesteld en stressbestendig.
  • Je bent in het bezit bent van een geldig rijbewijs B.
  • Omdat je in aanraking kunt komen met mensen met een beperking beschik je over empathisch vermogen, je kunt je dus goed verplaatsen in de ander.
  • Bij toerbeurt wordt er storingsdienst gedraaid, waar uiteraard een passende vergoeding tegenover staat.

Waar land je?

Je werkt zelfstandig vanuit onze locatie in Bussum. Daarnaast heb je regelmatig contact met collega’s op de weg en met onze binnendienst of de logistieke afdeling welke in Leeuwarden zijn gevestigd.

 Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, van € 2.597,00 tot maximaal € 3.061,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

Ga jij ervoor?

Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Rutger Helbig vertelt je er graag meer over. Voor meer informatie is hij bereikbaar op 06-40334880. Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar rutgerhelbig@kerstenhulpmiddelen.nl.

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt intern en extern gelijktijdig open gesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.

Chauffeur (zaterdagkracht/ studentenbaan) – Leeuwarden

Startdatum: in overleg
Locatie: Leeuwarden
Uren: ca 8u per week

Chauffeur (zaterdagkracht/studentenbaan) – Leeuwarden

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Voor onze particuliere klanten leveren wij hulpmiddelen (zoals rolstoelen, hoog/laag bedden en kraamzorg hulpmiddelen). Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega in de functie van chauffeur / afleveraar voor de zaterdagen.

Wat ga je doen?

  • Laden van je bus met de juiste rolstoelen, hoog/laag bedden en andere hulpmiddelen.
  • Vervoeren van deze hulpmiddelen naar de klant en ter plaatse (de)monteren van het hulpmiddel.
  • Afstellen van het hulpmiddel in overleg met de klant.
  • Geven van duidelijke instructies aan de klant over het gebruik van het hulpmiddel en het beantwoorden van vragen over het gebruik van het hulpmiddel.
  • Verzorgen van de administratie zodat de uitgifte van het hulpmiddel juist geregistreerd wordt.
  • Ophalen van hulpmiddelen bij klanten waarbij je de staat van het hulpmiddel controleert, eventuele gebreken rapporteert en de inname op de juiste wijze registreert.

Jij past bij ons…

  • Als jij een chauffeur bent met een goede rijvaardigheid en in het bezit bent van rijbewijs B.
  • Je bent in staat om met een bakwagen te rijden. Vanuit onze vestiging in Bussum rijd je naar onze klanten in het hele land.
  • Ook als jouw dag anders loopt dan je vooraf had gepland, blijf jij gestructureerd werken en streef je naar optimale klanttevredenheid.
  • Je bent communicatief sterk en weet de klant op de juiste manier mee te nemen in de functionaliteiten van het geleverde hulpmiddel.
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep en oog voor detail.

 Je beschikt over MBO-werk- en denkniveau. Omdat je in aanraking kunt komen met mensen met een beperking beschik je over empathisch vermogen, je kunt je dus goed verplaatsen in de ander.

 
Wat kun je verwachten?

  • Een marktconform salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Als zaterdagkracht krijg je de gewerkte uren betaald, daarnaast ontvang je een toeslag voor vakantietoeslag en vakantie uren.
  • Een zelfstandige baan met verantwoordelijkheid.

Ga jij ervoor?

Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Wij maken graag kennis met jou. Wil je meer informatie over de vacature? Bel met Rutger Helbig (06 – 40 33 48 80) of stuur direct jouw CV naar rutgerhelbig@kerstenhulpmiddelen.nl.

*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Logistiek medewerker – Waalwijk

Locatie: Waalwijk
Uren: 38 uur per week (fulltime)
Salaris: € 2.597,00 – € 3.060,00

Logistiek medewerker – Waalwijk

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Voor onze business unit BT, waarin we zorginstellingen ontzorgen in het onderhouden en repareren van hulpmiddelen (zoals bedden, tilliften en douchestoelen) zijn wij in verband met uitbreiding op zoek naar een nieuwe collega in de functie van logistiek medewerker.

 Wat ga je doen?

  • Als logistiek medewerker zorg je ervoor dat hulpmiddelen en onderdelen daarvan correct en tijdig klaar staan voor verzending naar onze klanten
  • Voorbereiden van verzenddocumenten en labels.
  • Controleren van zendingen op juistheid en volledigheid.
  • Inboeken van binnenkomende goederen.
  • Zorgen voor een efficiënt ingericht en opgeruimd magazijn.
  • Door jouw overzicht is precies duidelijk welke voorzieningen en onderdelen waar staan in het magazijn en is dit administratief ook nog op de juiste manier vastgelegd in onze systemen.
  • Communiceren met transporteurs en andere externe partijen.
  • Ondersteunen bij het laden en lossen van goederen.

Dit breng je mee aan kennis en ervaring

  • Je beschikt over een Mbo-werk- en denkniveau dat gelijkwaardig is aan een afgeronde Mbo-opleiding niveau 3 of 4 bij voorkeur in logistieke richting. Je beschikt in ieder geval over technische en/of logistieke affiniteit.
  • Beschik je over ervaring op het gebied van voorraadbeheer (bij voorkeur in een technische omgeving) dan is dat mooi!
  • Je hebt een hands on mentaliteit.

 Waar land je?

  • Je komt te werken in onze vestiging in Waalwijk. Dit is een jonge vestiging en toch is deze al flink aan het groeien. Het team bestaat uit 4 medewerkers in het magazijn, 13 collega’s in de buitendienst (monteurs en afleveraars), aangestuurd door een supervisor, 7 medewerkers op de binnendienst/administratie aangestuurd door een supervisor. De vestigingsmanager is eindverantwoordelijk.
  • De sfeer binnen Kersten is informeel en samen gaan we voor resultaat. Regelmatig organiseren we activiteiten buiten werk om (zoals een zomerbarbeque of een borrel).
  • Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, van € 2.597,00 tot maximaal € 3.060,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer vanaf 10 km enkele reis.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Joop Drabbe vertelt je er graag meer over. Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar joopdrabbe@kerstenhulpmiddelen.nl. Voor meer informatie is hij bereikbaar op 06-82493438.

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt intern en extern gelijktijdig open gesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.

Medewerker reiniging – Waalwijk

Locatie: Waalwijk
Uren:  38u per week
Salaris: €2.325,- tot  €2.790,-(peildatum 1 januari 2025)

Medewerker reiniging – Waalwijk

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. Wij willen het verschil maken in het leven van mensen, jong en oud, die te maken krijgen met een fysieke beperking. Wij richten ons onder andere op het leveren van hulpmiddelen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld bedden, matrassen & rolstoelen. Voor onze vestiging in Waalwijk zijn we op zoek naar een nieuwe collega medewerker demontage & reiniging.

Wat ga je doen?

  • Je bent mede verantwoordelijk voor het verwerken van binnenkomende (vuile) hulpmiddelen (denk bedden, douchestoelen etc).
  • Je (de)monteert en reinigt zowel mechanische als elektrische hulpmiddelen (en onderdelen ervan).
  • Je controleert de hulpmiddelen op defecten.
  • Je draagt zorg voor orde en netheid op de werkplek.
  • Je voert administratieve handelingen uit in relatie tot de werkzaamheden.
  • Je werkt volgens de voorschriften/procedures op het gebied van kwaliteit, Arbo, milieu en veiligheid.

Jij past bij ons als ….

  • Je iemand bent die van aanpakken weet!
  • Je graag je handen uit de mouwen steekt en secuur kunt werken.
  • Je werkt volgens afgesproken kwaliteitsnormen en protocollen.
  • Je resultaten levert binnen de afgesproken termijn.
  • Je enige technische aanleg hebt, je sleutelt bijvoorbeeld graag.
  • Je gestructureerd kunt werken.
  • Je graag werkt in teamverband.
  • Heb je extra begeleiding nodig of een afstand tot de arbeidsmarkt? Geen probleem, we kijken graag samen met jou naar passende mogelijkheden!

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, van € 2.325,00 tot maximaal € 2.790,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

Ga jij ervoor?

Dít is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Wil jij graag werk waarbij je het verschil kan maken? Dan maken wij graag kennis met je. Interesse? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar joopdrabbe@kerstenhulpmiddelen.nl.

Wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met Joop op 06-82493438.

Medewerker logistiek – Haarlem

Locatie: Haarlem
Uren: 38 uur per week (fulltime)
Salaris: € 2.597,00 – € 3.060,00
Sector: Gezondheidszorg / Medische hulpmiddelen

Medewerker logistiek – Haarlem

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Voor onze business unit BBT, waarin we zorginstellingen ontzorgen in het onderhouden en repareren van cliënt gebonden hulpmiddelen (zoals rolstoelen, scootmobielen en aangepaste fietsen) zijn wij in verband met uitbreiding op zoek naar een nieuwe collega in de functie van logistiek medewerker.

Wat ga je doen?

  • Als logistiek medewerker zorg je ervoor dat hulpmiddelen en onderdelen daarvan correct en tijdig klaar staan voor verzending naar onze vestigingen
  • Voorbereiden van verzenddocumenten en labels.
  • Controleren van zendingen op juistheid en volledigheid.
  • Inboeken van binnenkomende goederen.
  • Zorgen voor een efficiënt ingericht en opgeruimd magazijn.
  • Door jouw overzicht is precies duidelijk welke voorzieningen en onderdelen waar staan in het magazijn en is dit administratief ook nog op de juiste manier vastgelegd in onze systemen.
  • Communiceren met transporteurs en andere externe partijen.
  • Ondersteunen bij het laden en lossen van goederen.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een Mbo-werk- en denkniveau dat gelijkwaardig is aan een afgeronde Mbo-opleiding niveau 3 of 4 bij voorkeur in logistieke richting. Je beschikt in ieder geval over technische en/of logistieke affiniteit.
  • Beschik je over ervaring op het gebied van voorraadbeheer (bij voorkeur in een technische omgeving) dan is dat mooi!
  • Je hebt een hands on mentaliteit.

Waar kom je terecht?

Je komt te werken in een stabiel team! Je wordt aangestuurd door de vestigingsmanager. Verder bestaat het team uit 11 medewerkers in de operatie (monteurs, logistiek medewerkers), 2 binnendienst medewerkers, 2 adviseurs in de buitendienst.

De sfeer binnen Kersten is informeel en samen gaan we voor resultaat. Regelmatig organiseren we activiteiten buiten werk om (zoals een zomerbarbeque of een borrel). Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, van € 2.597,00 tot maximaal € 3.060,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer vanaf 10 km enkele reis.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

Solliciteren:

Bel of mail met Peter van Donk, vestigingsmanager bij Kersten. Hij is te bereiken op telefoonnummer 06 –42190671 of petervandonk@kerstenhulpmiddelen.nl. Direct reageren op deze mooie baan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar petervandonk@kerstenhulpmiddelen.nl

 

 

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt intern en extern gelijktijdig open gesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.

Logistiek medewerker advies – Haarlem

Locatie: Haarlem
Dienstverband: 38 uur per week (fulltime)
Salaris: € 2.643,00 – € 3.168,00
Sector: Gezondheidszorg / Medische hulpmiddelen

 

Logistiek medewerker advies – Haarlem

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. Voor onze business unit BBT, waarin we zorginstellingen ontzorgen in het onderhouden en repareren van cliënt gebonden hulpmiddelen (zoals rolstoelen, scootmobielen en aangepaste fietsen) zijn wij in verband met verdere groei voor onze nieuwe vestiging in Haarlem op zoek naar een nieuwe collega in de functie van logistiek medewerker advies.

Wat ga je doen?

  • Bezorgen van mobiliteitshulpmiddelen bij zorginstellingen. Dagelijks breng je hulpmiddelen vanuit onze vestiging Haarlem naar klanten in de regio Noord Holland.
  • Ter plaatse (de)monteer jij het hulpmiddel en je zorgt ervoor dat het hulpmiddel juist is afgesteld in overleg met de zorgverlener en/of eindgebruiker.
  • Jij geeft de zorgverlener en/of eindgebruiker duidelijke instructies en beantwoord vragen over het gebruik van het hulpmiddel.
  • Afsluitend verzorg je de administratie zodat de uitgifte van het hulpmiddel juist geregistreerd wordt.
  • Ook haal je hulpmiddelen op die niet meer nodig zijn. Je controleert daarbij de staat van het hulpmiddel en rapporteert eventuele gebreken.

Functie-eisen:

  • MBO-niveau 2/3 bij voorkeur in een technische richting. Sleutel je in je vrije tijd aan brommers, motoren, auto’s of scooters, ook dan maken we graag kennis!
  • Ervaring in een zelfstandige, klantgerichte buitendienst functie zou fijn zijn!
  • Je bent heer (of dame) in het verkeer, je bent immers ons visitekaartje op de weg!
  • Je bent praktisch ingesteld en stressbestendig.
  • Je bent in het bezit bent van een geldig rijbewijs B.
  • Omdat je in aanraking kunt komen met mensen met een beperking beschik je over empathisch vermogen, je kunt je dus goed verplaatsen in de ander.

Waar werk je?

Je komt te werken in een stabiel team! Je wordt aangestuurd door de vestigingsmanager. Verder bestaat het team uit 11 medewerkers in de operatie (monteurs, logistiek medewerkers), 2 binnendienst medewerkers, 2 adviseurs in de buitendienst.

De sfeer binnen Kersten is informeel en samen gaan we voor resultaat. Regelmatig organiseren we activiteiten buiten werk om (zoals een zomerbarbeque of een borrel). Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, van € 2.643 tot maximaal € 3.168,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%).
  • Bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.

 Solliciteren:

Bel of mail met Peter van Donk, vestigingsmanager bij Kersten. Hij is te bereiken op telefoonnummer 06 –42190671 of petervandonk@kerstenhulpmiddelen.nl. Direct reageren op deze mooie baan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar petervandonk@kerstenhulpmiddelen.nl

 

 

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

** Deze vacature wordt intern en extern gelijktijdig open gesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.