RTD Arnhem
logo-kersten
 

Medewerker Werkvoorbereiding

Publicatiedatum: 03/10/2018

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Medewerker Werkvoorbereiding
Fulltime/parttime: Fulltime (38 uur)
Regio: RTD Arnhem

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is actief in de hulpmiddelenbranche sinds 1987. Vanaf de start staat het bieden van kwaliteit in service, hoogstaande producten en vakmanschap hoog in het vaandel. Kersten is gespecialiseerd in advies, levering en onderhoud van hulpmiddelen. Dit kunnen standaard hulpmiddelen voor alledag zijn of complexe aanpassingen aan bijvoorbeeld rolstoel, scootmobiel of hooglaagbed. Momenteel zijn er ruim 300 medewerkers werkzaam en wij werken voor zorginstellingen, gemeenten, zorgverzekeraars en zorgkantoren.

Sinds 1 januari 2013 is RTD Arnhem volledig overgenomen door Kersten B.V. RTD Arnhem biedt technische hulpmiddelen en aanpassingen die mensen met een (lichamelijke) beperking helpen om zo zelfstandig mogelijk te kunnen functioneren. Door onze unieke combinatie van verschillende producten zijn wij in staat totaaloplossingen te bieden voor (complexe) vraagstukken, zoals: communicatie, omgevingsbesturing en computerbediening. Samen met de cliënt en zijn/haar therapeut wordt een passende oplossing gezocht. Dit kan een standaard voorziening zijn, maar indien nodig passen wij maatwerk toe.

Doel van de functie:
De Medewerker Werkvoorbereiding is verantwoordelijk voor het uitwerken en calculeren van offertes, het uitvoeren en bewaken van het offerteproces tot aan het uitleveren en zorgdragen voor magazijn en voorraadbeheer.

Werkzaamheden/functieprofiel:

  • Opstellen van een adequate planning van hulpmiddelen, zodanig dat de opdrachten binnen de gestelde termijn zijn afgehandeld
  • Signaleren en bewaken van het proces van aanvraag levering/reparatie tot planning en uitvoering levering/reparatie buitendienst
  • Telefonisch verhelpen van storingen en contacten onderhouden met leveranciers
  • Ondersteunen van de advies binnendienst met technische-, contract- en proceskennis
  • Verrichten van voorkomende (administratieve) werkzaamheden en muteren van orders in softwaresysteem
  • Toezien op het inname- en uitleveringsproces van voorzieningen
  • Inruimen, ordenen en opruimen van het magazijn

Competentieprofiel:
We zijn op zoek naar een proactieve teamplayer met goede communicatieve vaardigheden, die zich toegankelijk en benaderbaar opstelt. Je maakt afwegingen op basis van urgentie en werkt volgens afgesproken kwaliteitsnormen en protocollen. Daarnaast werk je nauwkeurig en systematisch.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO-niveau 4 opleiding in de richting van Elektrotechniek. Daarnaast is specifieke productkennis binnen de revalidatiebranche en kennis van Microsoft Dynamics Navision een pré.

Wat bieden wij?
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal en Techniek. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse zorgverzekeringen en deelname aan het pensioenfonds Metaal & Techniek (PMT).

Interesse?

Heb je inhoudelijke vragen, dan kun je contact opnemen met Frans van Rieke – Teamleider RTD Arnhem fransvanrieke@kerstenhulpmiddelen.nl of 06-53925174
Je sollicitatiebrief en cv kun je binnen 10 werkdagen – bij voorkeur via email – sturen aan:

Kersten Hulpmiddelenspecialist
Afdeling HR
Keulsebaan 510
6045 GL Roermond

Email: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl
Telefoon: 0475-348341

*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld ***