logo-kersten
 

Medewerker logistiek advies – Den Haag

Publicatiedatum: 13 september 2021

Startdatum z.s.m.
Locatie: Den Haag
Uren: 38 uur per week (fulltime)

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Daardoor staat ook de verdere ontwikkeling van onze buitendienst van de Wmo vestiging in Den Haag hoog op de agenda. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe collega in de functie van medewerker logistiek advies.

Wat ga je doen?
Als medewerker logistiek advies laad jij jouw eigen bus, vervoer jij de betreffende hulpmiddelen naar de eindgebruikers, (de)monteer en draag jij zorg voor het instellen van de juiste maten van het hulpmiddel in overleg met de eindgebruiker. Jij geeft de eindgebruiker duidelijke instructies over het gebruik van het hulpmiddel. Uiteraard beantwoord je vragen van de eindgebruiker, zodat deze het hulpmiddel veilig en met vertrouwen kan gaan gebruiken en zorg je ervoor dat de uitgifte van het hulpmiddel juist geregistreerd wordt.

Ook haal je hulpmiddelen op die niet meer nodig zijn. Je controleert daarbij de staat van het hulpmiddel, rapporteert eventuele gebreken en zorgt dat de inname op de juiste manier geregistreerd wordt.

Met onze ambitie hebben we een mooie uitdaging op de agenda staan om ons steentje bij te dragen aan de succesvolle bedrijfsvoering. Jij kunt hier een belangrijke rol in spelen.

Jij past bij ons…
…als jij een servicegericht persoon bent, affiniteit met techniek hebt en niet snel van je stuk bent te brengen. Ook als jouw dag anders loopt dan je vooraf had gepland blijf jij gestructureerd werken en streef je naar optimale klanttevredenheid. Je bent communicatief sterk en weet de klant op de juiste manier mee te nemen in de functionaliteiten van het geleverde hulpmiddel. Je hebt affiniteit met onze doelgroep en oog voor detail.

Je beschikt over een Vmbo-werk- en denkniveau, bent in het bezit bent van rijbewijs B en hebt affiniteit met logistieke processen. Omdat je in aanraking kunt komen met mensen met een beperking beschik je over empathisch vermogen. Je kunt je goed verplaatsen in de ander. Past dit allemaal bij jou? Solliciteer dan snel!

Wat kan je van ons verwachten?
Het draait om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we Kersten nog sterker in de markt neer kunnen zetten en bieden we jou ruimte om te groeien en ontwikkelen. Jouw salaris is afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring en ligt bij aanvang tussen € 2.275,00 & € 2.950,00 (afhankelijk van ervaring binnen onze branche word je ingeschaald in salarisschaal C/4 of D/5).

De CAO Metaal & Techniek is van toepassing en om jezelf weer op te laden, ontvang je 25 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris. Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijks inzetbaarheidsbudget en een bijdrage aan je fitness abonnement.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Wij maken graag kennis met jou. Wil je meer informatie over de vacature? Bel of mail met Jeroen de Vries (supervisor operations). Hij is te bereiken op 06 – 58736112 of stuur een e-mail naar jeroendevries@kerstenhulpmiddelen.nl Jouw motivatiebrief en CV kun je sturen aan onze afdeling Mens & Organisatie: m-o@kerstenhulpmiddelen.nl.

*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld