logo-kersten
 

Medewerker Verkoop Binnendienst

Publicatiedatum 13.05.2019

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Medewerker Verkoop Binnendienst
Fulltime/parttime: Fulltime (40 uur)
Regio: Heteren (RTD Arnhem)

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is actief in de hulpmiddelenbranche sinds 1987. Vanaf de start staat het bieden van kwaliteit in service, hoogstaande producten en vakmanschap hoog in het vaandel. Kersten is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen. Dit kunnen standaard hulpmiddelen voor alledag zijn of complexe aanpassingen. Momenteel zijn er ruim 300 medewerkers werkzaam en werken wij voor particuliere cliënten, zorginstellingen, gemeenten, zorgverzekeraars en zorgkantoren.

RTD Arnhem
Onderdeel van Kersten is RTD Arnhem . RTD Arnhem biedt technische hulpmiddelen en aanpassingen die mensen met een (lichamelijke) beperking helpen om zo zelfstandig mogelijk te kunnen functioneren. Door de unieke combinatie van verschillende producten is RTD Arnhem in staat totaaloplossingen te bieden voor (complexe) vraagstukken, zoals: communicatie, omgevingsbesturing en computerbediening. Samen met de cliënt en diens therapeut wordt naar een passende oplossing gezocht. Dit kan een standaard voorziening zijn, maar indien nodig wordt maatwerk toegepast.

Doel van de functie:
De Medewerker Verkoop Binnendienst is verantwoordelijk voor het behandelen en coördineren van (service) aanvragen en voor de algehele administratieve proces ten behoeve van een tijdige en correcte dienstverlening aan cliënten en klanten en ondersteuning van adviseurs.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als Medewerker Verkoop Binnendienst:

  • Tijdig invoeren, aanmaken en doorsturen van correspondentie , offertes , orders , facturen e.a. aan interne en externe belanghebbenden
  • Zorgdragen voor een adequate dossiervorming (samenstellen, controleren en archiveren) van cliënt en klantdossiers
  • Verzorgen van administratieve documenten ten behoeve van de uitvoering
  • Verzorgt de dagelijkse planning van de adviseurs waarbij uitgegaan wordt van prioriteitstelling van aanvragen en benodigde duur, welke afhankelijk is van de complexiteit van de aanvraag
  • Past de planning aan in verband met spoedaanvragen, tussentijdse calamiteiten en wijzigingen in personele bezetting
  • Registreert cliëntgegevens en verwerkt aanvraag statussen in het softwaresysteem
  • Behandelt en coördineert klantaanvragen en stelt gerichte vragen om de aard van de klantvraag te achterhalen
  • Fungeren als vraagbaak voor interne en externe belanghebbenden waaronder cliënten en klanten ten behoeve van de juiste informatieverstrekking over offerte, order, factuur statussen e.d.
  • Controleert ingevulde klant gerelateerde documenten op volledigheid en verwerkt deze in het softwaresysteem
  • Vergaren en actueel houden van de kennis over contractafspraken van diverse klantgroepen en deze toepassen in de uitvoer van de werkzaamheden.

Competentieprofiel:
We zijn op zoek naar een proactieve medewerker die klantgerichtheid en collegialiteit hoog in het vaandel heeft staan. Je zorgt ervoor dat de klant zo goed en snel mogelijk wordt geholpen, toont initiatief waarbij je de gemaakte afspraken met de klant en de procesvoortgang bewaakt. Daarnaast ben je communicatief vaardig, accuraat, stressbestendig, proactief en in staat om nauwkeurig te werken. Je hebt aantoonbaar affiniteit met de zorgsector en bij voorkeur specifieke productkennis van de voorzieningen welke door cliënten in deze sector worden gebruikt.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO niveau 4 opleiding. Kennis van Microsoft Dynamics Navision is een pré.

Wat bieden wij?
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metalektro. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse zorgverzekeringen en deelname aan het Pensioenfonds Metalektro (PME).

Interesse?
Heb je inhoudelijke vragen, dan kun je contact opnemen met:
Frans van Rieke – Teamleider RTD Arnhem fransvanrieke@rtdarnhem.nl of 06-53925174

Je sollicitatiebrief en cv kun je binnen 10 werkdagen sturen naar vacature@kerstenhulpmiddelen.nl Meer info: www.rtdarnhem.nl of www.kerstenhulpmiddelen.nl