Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Onderdeel van Kersten is RTD Arnhem. RTD Arnhem biedt technische hulpmiddelen en aanpassingen die mensen met een (lichamelijke) beperking helpen om zo zelfstandig mogelijk te kunnen functioneren. Door de unieke combinatie van verschillende producten is RTD Arnhem in staat totaaloplossingen te bieden voor (complexe) vraagtukken, zoals: communicatie, omgevingsbesturing, rolstoelaanpassingen en computerbediening.

Wat ga je doen?

  • Het ene moment ben je bezig de dagelijkse planning te verzorgen voor onze adviseurs, rekening houdend met de complexiteit van de aanvragen.
  • Het andere moment heb je een klant aan de telefoon en stel je gerichte vragen om de specifieke klantvraag te achterhalen.
  • Je legt de ontvangen info zorgvuldig vast in het dossier en stelt correspondentie, offertes, orders en facturen op, waardoor je klantvragen probleemloos kunt beantwoorden.
  • Daarnaast zorg je ervoor dat jouw klantdossiers altijd up to date zijn.
  • Door jouw administratieve en communicatieve vaardigheden kunnen zowel onze klanten als adviseurs rekenen op een topondersteuning!

Jij past bij ons…

  • Om de functie van administratief medewerker goed te kunnen vervullen, beschik je over kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO-opleiding niveau 4.
  • Werkervaring waarin klantcontact en planning een essentieel onderdeel was binnen jouw functie in een pré.
  • Je bent klantgericht, maar weet dit te balanceren met de belangen van onze organisatie.
  • Jij weet als geen ander onze klanten snel en vlot te helpen, waarbij je ook kwaliteit levert. Ook als klanten veeleisend zijn, houd jij je hoofd erbij en kun je de klant netjes te woord staan.
  • Administratief ben jij sterk, waarbij je goed het overzicht kunt bewaren.
  • Door de combinatie van bovenstaande punten zijn jouw administratieve vaardigheden uitstekend te noemen.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een marktconform salaris tussen de € 2.409,- en € 3.075,- per maand op basis van een 38-urige werkweek, afhankelijk van opleiding en ervaring en volgens de cao Motorvoertuigen- en Tweewielerbedrijf;
  • Een functie bij een mensgerichte en ambitieuze organisatie;
  • 24 vakantiedagen + 13 adv dagen per jaar (bij een fulltime dienstverband);
  • 8% vakantiegeld;
  • Goede pensioenregeling via pensioenfonds Motorvoertuigen- en Tweewielerbedrijf;
  • Mooie extra’s als een fitnessregeling, fietsregeling, duurzame inzetbaarheidsbonus à € 200,- netto per jaar, ambassadeursbonus van € 500,- netto bij het aanbrengen van een nieuwe collega en korting op je zorgverzekering.

Ga jij ervoor?

Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Spreekt deze vacature je aan? Bel of mail met Annemiek Janssen (026-3529292 / annemiekjanssen@rtdarnhem.nl). Zij beantwoordt graag je inhoudelijke vragen. Weet je nu al dat deze baan jou op het lijf geschreven is? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar annemiekjanssen@rtdarnhem.nl

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.