Vacature Medewerker verkoop binnendienst
logo-kersten
 

Medewerker Verkoop Binnendienst

Publicatiedatum: 03/10/2018

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Medewerker Verkoop Binnendienst
Fulltime/parttime: Parttime (8 uur)
Regio: Roermond

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren , gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond

Doel van de functie:
De medewerker binnendienst is verantwoordelijk voor het behandelen van aanvragen en de bijbehorende administratieve afwikkeling van het proces. Hij/zij is een administratieve alleskunner en voelt zich als een spin in het web.

Wat ga je doen:

  • accuraat aanmaken en verwerken van offertes, orders, facturen e.a.  in het softwaresysteem;
  • achterhalen van de klantvraag om zo de juiste vervolgactie te kunnen ondernemen;
  • beoordelen van aanvragen op complexiteit en prioriteit;
  • bewaken van het gehele offerte- en ordertraject, waarbij je zowel voor klanten als interne belanghebbenden fungeert als vraagbaak. Indien nodig stuur je afdeling overschrijdend bij in overleg met interne collega’s zoals adviseurs, monteurs en depothouders.
  • zorg dragen voor een adequate dossiervorming (samenstellen, controleren en archiveren) van cliënt- en klantdossiers;
  • correct invoeren, actueel houden en afsluiten van de administratieve workflow.

Wie zoeken wij:
We zijn op zoek naar een enthousiaste werkstudent die klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan. Doordat je accuraat werkt en stressbestendig bent, zorg jij ervoor dat de klant zo goed en snel mogelijk wordt geholpen. Dat je proactief bent blijkt uit het feit dat jij de gemaakte afspraken met de klant en de procesvoortgang bewaakt. Ontstaan hierin toch problemen dan signaleer jij deze vroegtijdig en onderneem je proactief actie zodat de klant hier zo min mogelijk van merkt.
Ben je daarnaast communicatief vaardig om de klant op de juiste manier te woord te staan en sta je te popelen om je verder te mogen ontwikkelen? Dan ben jij degene die wij zoeken!

Opleidingsniveau:
Je bent 2e, 3e of 4e jaars HBO student. Indien je een studierichting volgt die gerelateerd is aan de revalidatiebranche (zoals bijvoorbeeld ergotherapie) dan is dat een pre.

Wat bieden wij?
Wij bieden een uitdagende bijbaan waarbij je gemiddeld 1 dag per week werkzaam bent op onze afdeling verkoop binnendienst, daarnaast kun je ook in schoolvakanties bij ons terecht om je verder te ontwikkelen. Jouw inzet wordt in overleg met onze manager verkoop binnendienst bepaald, waarbij we uiteraard ook naar jouw lesrooster kijken. Werken bij Kersten Hulpmiddelenspecialist betekent verder werken in een inspirerende werkomgeving binnen een dynamische branche. Bij gebleken geschiktheid behoort het doorlopen van een toekomstige stage tot de mogelijkheden.

Interesse?
Wil je meer weten over deze uitdagende bijbaan? Neem dan contact op met Jenny Gamble, Manager Verkoop binnendienst. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0475-348341 of jennygamble@kerstenhulpmiddelen.nl.

Zie jij in deze functie jouw ideale bijbaan? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar

Kersten Hulpmiddelenspecialist
Afdeling HR
Keulsebaan 510
6045 GL Roermond

Email: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl
Telefoon: 0475-348341

*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld ***