logo-kersten
 

Medewerker Planning – Roermond

Publicatiedatum: 29/7/2020
Wij zijn op zoek naar:
Functie: Medewerker Planning (werkplaats)
Fulltime/parttime: Fulltime (38 uur)
Regio: Roermond

Doel van de functie:
De medewerker planning is verantwoordelijk voor het aannemen, verwerken, inplannen en (indien van toepassing) controleren van nieuw uit te leveren of aangepaste voorzieningen ten behoeve van een snelle en adequate dienstverlening aan cliënten.

Als medewerker planning bij Kersten Hulpmiddelenspecialist:

  • ben je vraagbaak voor klanten en interne belanghebbenden (monteurs, stoffeerders, uitleveraars, adviseurs, chauffeurs) over reparatie statussen en uitleveringen/innames;
  • verzorg je de dagelijkse planning (serviceaanvragen en de benodigde reparatieduur, welke afhankelijk is van de complexiteit van het uitleveren/inname/serviceaanvraag);
  • pas je de planning aan bij spoedaanvragen, tussentijdse calamiteiten en wijzigingen in personele bezetting;
  • ben je verantwoordelijk voor de voorraad, zodat benodigde materialen beschikbaar zijn;
  • onderhoud je contact met leveranciers (bijvoorbeeld voor productinformatie van niet-standaard producten);
  • ben je vraagbaak voor externe en interne belanghebbenden over inhoudelijke bewerkingen en voortgang statussen.

Als medewerker planning bij Kersten Hulpmiddelenspecialist beschik je over de volgende competenties:
Je bent klantgericht en zorgt ervoor dat de klant zo goed en tijdig mogelijk is geholpen. Verder ben je stressbestendig. Bij veel werk, telefonische onderbrekingen en/of tijdsdruk, blijft jouw werkwijze effectief en doelmatig. Je hebt oog voor het gevolg van jouw eigen handelen en het effect hiervan op afdelingsprocessen. Jouw communicatievaardigheden zijn goed ontwikkeld. Je stemt alles goed af met je collega’s en schakelt eenvoudig op verschillende niveaus. Je haalt relevante informatie uit (non-)verbale communicatie en anticipeert hierop.

De medewerker planning beschikt over het volgende opleidingsniveau:
Je hebt een afgeronde MBO+/Hbo-opleiding, aangevuld met enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie. Kennis van Microsoft Dynamics Navision is een vereiste. Verder heb je kennis van klantgericht communiceren. Indien je hierin een training hebt gevolgd, is dat een pré. Dit geldt ook als je kennis en/of ervaring hebt met Link2office of een vergelijkbaar planningsprogramma.

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan gemeenten (Wmo), zorginstellingen, zorgverzekeraars en zorgkantoren. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 420 medewerkers, verdeeld over 9 vestigingen.

Bedrijfscultuur:
Ons belangrijkste cultuurkenmerk is de passie voor het vak die door alle medewerkers wordt gedeeld. Van de Marketingmedewerker tot de monteur en van de directie tot de administratief medewerker: werken bij Kersten betekent werken voor mensen in Nederland die nét dat extra beetje zorg nodig hebben. De cliëntbeleving staat bij iedere medewerker centraal. Ons motto is niet voor niets: niet de grootste, wel de beste! Passie voor het vak is dus overduidelijk aanwezig. Er heerst een informele werksfeer, waarbij collega’s op een hele prettige manier met elkaar om gaan!

Wat bieden wij?
Je komt te werken in een omgeving waarin je écht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen en bieden we een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris en is de CAO Metaal & Techniek van toepassing. Om jezelf weer op te laden, geven wij je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis). Verder vinden wij de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers belangrijk. Daarom dragen we bij in je fitness abonnement en bieden we mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling (zowel op persoonlijk als professioneel vlak) door middel van intervisie, trainingen en opleidingen. Niet verkeerd toch?

Interesse?
Spreekt deze vacature jou aan? Neem dan direct je telefoon en (video)bel met Monique Schwarz (vestigingsmanager Bovenbudgettair Roermond (06 – 82851630)). Zij beantwoordt graag je inhoudelijke vragen. Weet je nu al dat deze baan jou op het lijf geschreven is? Stuur dan direct (uiterlijk 9 augustus) jouw motivatiebrief en CV naar onze afdeling HR via vacature@kerstenhulpmiddelen.nl.

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.