logo-kersten
 

Medewerker magazijn

Publicatiedatum: 14-5-2019

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Medewerker magazijn
Fulltime/parttime: Fulltime
Standplaats: Almelo

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren , gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie
De medewerker magazijnbeheer is verantwoordelijk voor voorkomende magazijnwerkzaamheden waaronder het orderpicken van de juiste onderdelen voor uitgaande hulpmiddelen en zorgdragen voor voorraad & magazijnbeheer.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als medewerker magazijn:

  • Pick je de juiste onderdelen voor uitgaande hulpmiddelen aan de hand van magazijnbonnen;
  • pick je orders ten behoeve van buitendienst monteurs en bereid je de distributie ervan voor;
  • muteer je orders in ons softwaresysteem;
  • bestel je onderdelen zodat de voorraad onderdelen op peil blijft;
  • ben je verantwoordelijk voor het inruimen, ordenen en opruimen van het magazijn;
  • voer je controle uit op de doorlooptijd van orders;
  • fungeer je als vraagbaak voor interne belanghebbenden ten behoeve van de juiste verstrekking van binnenkomende en uitgaande artikelen

Competentieprofiel:
We zijn voor deze functie op zoek naar een proactieve teamplayer met goede communicatieve vaardigheden en een hoge mate van stressbestendigheid. Naast het werken in teamverband is het van belang dat je in staat bent zelfstandig te werken. Daarnaast ben je flexibel en neem je verantwoordelijkheid.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO-opleiding niveau 3. Kennis van Microsoft Dynamics Navision is vereist, productspecifieke kennis is een duidelijk pre. Vanwege het controlerende karakter van de functie op de uitgaande rolstoelen is een uitgebreide kennis van interne bedrijfsprocessen vereist.

Wat bieden wij?
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal & Techniek. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse zorgverzekeringen en verzekeringen bij Centraal Beheer en deelname aan het pensioenfonds Metaal & Techniek (PMT).

Interesse?
Nadere informatie kan opgevraagd worden bij Eric Vocking – Teamleider, Tel: 06-51899292. Je sollicitatiebrief en CV kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl