logo-kersten
 

Junior medewerker crediteurenadministratie – Houten

Publicatiedatum: 24 juni 2021

Wij zijn op zoek naar een medewerker crediteurenadministratie (junior):

Startdatum: z.s.m.
Locatie: Houten
Uren: 32- 40 uur
Opleiding: Mbo+/Hbo

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Daardoor staat ook de verdere ontwikkeling van de afdeling Finance & Business Control hoog op de agenda. Vanwege deze groei zijn wij op zoek naar een medewerker met ambitie.

Wat ga jij doen?
Dit is een dynamische en veelzijdige baan! Je verwerkt en bewaakt inkoopfacturen en wijst deze toe aan de juiste collega’s die verantwoordelijk is voor de controle en accordering. Wanneer facturen blijven liggen, pak jij dit proactief op met de intern verantwoordelijke en onderhoud je het contact met de crediteuren. Zo manage je de verwachtingen voor beide partijen. Je stelt inkoopfacturen betaalbaar en bewaakt ook de terugbetaling van creditfacturen. Ook ondersteun je de coördinator van de crediteurenadministratie bij het voorbereiden van rapportages.

Naast deze taken denk je actief mee over procesverbeteringen op de crediteurenadministratie en de afdeling Finance & Business Control in zijn geheel. Hierbij kun je denken aan optimalisaties ten aanzien van het verbeteren van financiële processen (bijvoorbeeld de doorstroom van inkoopfacturen binnen de organisatie), het terugdringen van het aantal creditfacturen en het verder optimaliseren van rapportages.

Kortom: genoeg mooie en leuke uitdagingen op de agenda om je steentje bij te dragen aan een succesvolle bedrijfsvoering! Je kunt hier een belangrijke rol in spelen.

Jij past bij ons..
..wanneer jij graag ervaring opdoet binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is en jij zelf de verantwoordelijkheid neemt om hier een steentje aan bij te dragen. Je bent leergierig en pakt zaken snel op. Daarnaast ben je communicatief vaardig en benader je tijdig collega’s zodat facturen binnen de gestelde termijn worden geaccordeerd. Juist tijdens hectische momenten weet jij goed het overzicht te bewaren, schakel je snel en staat kwaliteit voorop. Verder ben je analytisch, alert op details, positief kritisch ingesteld en beschik je over een flinke dosis doorzettingsvermogen.

Wij zijn op zoek naar een starter. Je hebt recent een administratieve opleiding op Mbo-4 niveau afgerond (bijvoorbeeld bedrijfsadministratie of assistent controller) en gaat nu de eerste stappen in je loopbaan gaan zetten. Door jouw gedegen opleiding heb je al een goede kennis van Excel en je eerste ervaring opgedaan met een ERP systeem, bijvoorbeeld tijdens stages.

Wat kan je van ons verwachten?
Het draait om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we ons werk leuker en efficiënter kunnen maken. Wij bieden jou de ruimte om te groeien en ontwikkelen. Daarnaast ontvang je een salaris dat past bij je leeftijd en opleidingsniveau. Bij aanvang zal dit liggen rond € 2.200,00 op fulltime basis. De CAO Metaal & Techniek is van toepassing. Om jezelf weer op te laden, ontvang je 25 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur, dan is de ADV verrekend in je salaris. Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijks inzetbaarheidsbudget en bijdrage aan je fitness abonnement.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Wil je meer informatie over de vacature? Bel of whatsapp met Jarno Ram (06-82543790) of mail naar jarnoram@kerstenhulpmiddelen.nl. Jouw motivatiebrief en CV kun je sturen aan onze adviseur M&O Frank van Rens: frankvanrens@kerstenhulpmiddelen.nl.