Medewerker Binnendienst – WMO Arnhem

Publicatiedatum: 16/05/2018

Fulltime: 38 uur
Regio: Arnhem (standplaats Heteren)

Bedrijfsinformatie
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren, gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren  en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie
De Medewerker Binnendienst is verantwoordelijk voor het behandelen van serviceaanvragen, inplannen van serviceverzoeken en de bijbehorende administratieve afwikkeling van het proces. Hij/zij is een administratieve alleskunner en voelt zich als een spin in het web.

Werkzaamheden/functieprofiel

  • Behandelt en coördineert serviceaanvragen en stelt gerichte vragen om de aard van de klantvraag te achterhalen;
  • Beoordeelt serviceaanvragen op complexiteit en prioriteit en bepaalt of serviceaanvragen op locatie of in de werkplaats uitgevoerd moeten worden;
  • Vraagbaak voor klanten en interne belanghebbenden (monteurs en adviseurs) over reparatiestatussen en offerte- cq. orderstatussen;
  • Onderhoudt telefonisch contact met de aanvrager omtrent de status van service vragen;
  • Handelt klachten af over opvolging serviceaanvragen hulpmiddelen;
  • Bewaakt offerte- en ordertraject en stuurt bij,  indien nodig afdeling overschrijdend, in overleg met interne collega’s zoals adviseurs, monteurs en depothouder.
  • Verzorgt de dagelijkse planning van de monteurs waarbij uitgegaan wordt van prioriteitstelling van serviceaanvragen en benodigde reparatieduur, welke afhankelijk is van de complexiteit van de serviceaanvraag;
  • Draagt zorg voor een adequate dossiervorming (samenstellen, controleren en archiveren) van cliënt en klantdossiers;
  • Correct invoeren, actueel houden en afsluiten van de administratieve workflow.

Competentieprofiel
We zijn op zoek naar een pro-actieve medewerker die klantgerichtheid en collegialiteit hoog in het vaandel heeft staan. Je zorgt ervoor dat de klant zo goed en snel mogelijk wordt geholpen, toont initiatief waarbij je de gemaakte afspraken met de klant (gemeente) en de procesvoortgang bewaakt. Daarnaast ben je communicatief vaardig, accuraat, stressbestendig, proactief en in staat om nauwkeurig te werken.

Opleidingsniveau
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO niveau 4 opleiding. Kennis van Microsoft Dynamics Navision en Link2 office is een pré.

Wat bieden wij?
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal en Techniek. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse (zorg)verzekeringen en deelname aan het pensioenfonds Metaal & Techniek (PMT).

Interesse?

Nadere informatie over de functie-inhoud graag opvragen bij Hans Ponsioen, Teamleider vestiging Heteren (026-3529296).

Jouw sollicitatie en CV binnen 10 werkdagen, bij voorkeur via email, sturen aan:

Kersten Hulpmiddelenspecialist B.V.
Afdeling HR
Keulsebaan 510
6045 GL Roermond

Email: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl

Telefoon: 0475-348341