logo-kersten
 

 

Logistiek medewerker – Houten

Publicatiedatum: 25 augustus 2021

Startdatum: z.s.m.
Locatie: Houten
Uren: 38 uur p/w (fulltime)
Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Onze Wmo vestiging in Houten gaat medio oktober/november verhuizen naar een andere locatie. Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega in de functie van logistiek medewerker die ervoor zorgt dat de juiste onderdelen voor de hulpmiddelen beschikbaar zijn op de nieuwe locatie.

Wat ga je doen?
Je zorgt dat hulpmiddelen op de juiste wijze klaar staan voor transport en regelt daar waar nodig ook de administratieve zaken. Verder beheer je samen met andere collega’s het magazijn en verstuur je uitgaande hulpmiddelen en onderdelen, registreer je inkomende hulpmiddelen en onderdelen (zowel nieuwe als gebruikte hulpmiddelen die terug komen vanuit onze klanten) en boek je deze in. Indien van toepassing zorg je ook voor reiniging van de middelen en plaats je deze schoon op de juiste plek zodat de voorraad ten allen tijde klopt.

Met onze ambitie hebben wij een mooie uitdaging waarbij jij jouw steentje kan bijdragen aan de logistieke afdeling van de nieuwe Wmo vestiging in Houten.

Jij past bij ons..
….als jij een logistieke duizendpoot bent die graag meebouwt aan een nieuwe locatie. Je bent stressbestendig, graag fysiek bezig en houdt van afwisseling in je werk. Je hebt ruime ervaring in een logistieke werkomgeving, kennis van logistieke processen en bij voorkeur een Mbo-opleiding op logistiek vakgebied succesvol afgerond.

Je laat je niet snel van je stuk brengen. Ook als jouw dag anders loopt dan je vooraf had gepland blijf jij gestructureerd werken en streef je naar optimale klanttevredenheid.

Wat kan je van ons verwachten?
Het draait om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we Kersten nog sterker in de markt neer kunnen zetten en bieden we jou ruimte om te groeien en ontwikkelen. Jouw salaris is afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring en ligt bij aanvang tussen € 2.228,00 & € 2.519,00. De CAO Metaal & Techniek is van toepassing en om jezelf weer op te laden, ontvang je 25 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur, dan is je ADV verrekend in je salaris. Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijks inzetbaarheidsbudget en een bijdrage aan je fitness abonnement.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Ben jij gepokt en gemazeld voor wat betreft logistiek maar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan maken wij graag kennis met je. Wil je meer informatie over de vacature? Bel of Whatsapp met Tycho Ultee (06-82659526 of mail naar tychoultee@kerstenhulpmiddelen.nl). Jouw motivatiebrief en CV kun je sturen aan onze afdeling Mens & Organisatie: m-o@kerstenhulpmiddelen.nl.