online shoppen
logo-kersten
 

“Bespaar tijd en geld: online shoppen voor uw zorginstelling

“Gemak dient de mens.” Snel en eenvoudig online shoppen biedt Kersten al langere tijd aan voor onze particuliere klanten. Omdat we u als zorgprofessional graag zo goed mogelijk van dienst zijn, kunt u voortaan ook gemakkelijk online bestellingen plaatsen. De komende weken wordt de zakelijke webshop uitgerold bij diverse zorginstellingen. Avoord, één van Kerstens intramurale klanten, heeft de primeur. “Kersten wil de beste service leveren aan al onze klanten. De producten aanbieden via een webshop is daarin een logische keuze”, aldus Remco Brokken, webshopbeheerder bij Kersten.

Minder papierwerk, efficiëntere orderverwerking

“Wilt u een hulpmiddel bestellen? Vroeger betekende dat steeds weer opnieuw zoeken, mailen of bellen, prijzen opvragen, offertes controleren en accorderen en de definitieve bestelling per mail of telefoon doorgeven. Verleden tijd met de zakelijke webshop van Kersten. Bestellen gaat bij de webshop net zo eenvoudig als bij een particuliere bestelling. U zoekt in onze webshop het benodigde hulpmiddel, ziet meteen de prijs, plaatst het product in uw winkelmandje en de bestelling is geregeld. Door een koppeling met ons inkoop- en ERP systeem wordt uw bestelling automatisch verwerkt. Geen overtypen van mailtjes meer. Veel minder kans op fouten, beduidend minder papierwerk. Kortom, een efficiëntere, snellere en foutloze bestelmethode.”

Online assortiment: naar eigen wens geheel op maat

“Qua online assortiment bieden we veel opties. Standaard kunt u kiezen uit het algemene assortiment van Kersten. Dat omvat al 2500 artikelen. Wilt u liever een assortiment op maat zodat u binnen onze webshop uitsluitend uw eigen artikelen ziet? Ook dat is mogelijk. We bieden iedere zakelijke klant de mogelijkheid tot een gepersonaliseerde webshop met een assortiment dat volledig is afgestemd op uw behoefte. Wij richten een gedeelte van de webshop in met alle hulpmiddelen die binnen uw zorginstelling gebruikt worden. U bestelt met een eigen login of via een inkoopsysteem zoals bijvoorbeeld t-blox in uw eigen bestelomgeving. Werkt u via een dergelijk systeem dan kunt u een bestelling nog bewerken en autoriseren voordat deze naar Kersten wordt verstuurd. Iedere online bestelling verwerken wij meteen. U bent verzekerd van een snelle levering. Alle orders factureren wij op het door u opgegeven debiteurennummer. Uiteraard ontvangt u een bevestiging per mail van iedere bestelling.”

Eigen onderdelen makkelijk toe te voegen

“Moet u vaak dezelfde onderdelen bestellen voor uw technische dienst? Door te bestellen via de webshop kunt u dit proces automatiseren. Gemakkelijker en een stuk sneller en efficiënter. Deze onderdelen voegen we toe aan uw webshopassortiment. Hierdoor kunt u voor deze onderdelen eveneens profiteren van het bestelgemak via de webshop. De onderdelen staan onder uw eigen login en zijn niet voor iedereen zichtbaar in het algemene assortiment.”

Voordelen van uw zakelijke webshop

De vele voordelen maken een overstap naar online bestellen zeer aantrekkelijk:

  • Overzicht en makkelijker zoeken: u ziet met uw eigen account alleen het door u gewenste assortiment.
  • Tijdbesparing: geen tijdrovende administratieve handelingen meer, u werkt sneller en eenvoudiger.
  • Minder kans op fouten: de koppeling tussen de webshop en ons backoffice systeem zorgt voor een naadloze integratie. Geen ‘overtypen’ meer.
  • Actuele productinformatie: de informatie uit Navision (ons ERP systeem) wordt realtime bijgewerkt op onze webshop. Zo heeft u altijd de meest relevante en actuele productinformatie tot uw beschikking.
  • Snellere uitlevering: uw bestelling wordt meteen verwerkt in ons ERP systeem. U ontvangt uw hulpmiddel sneller op locatie.
  • Inzicht in kosten: de prijzen staan vermeld bij ieder artikel. U heeft transparantie in de kosten. U kunt alle factuurinformatie online inzien of bijvoorbeeld de omzetstatistiek voor uw instelling bekijken.”

 Bestelling via smartphone

“De zakelijke webshop is ook geoptimaliseerd voor uw mobiele telefoon. Dat maakt het bestellen van een zorgmiddel nog gemakkelijker. Via uw smartphone is een bestelling van een tillift, ADL middel of een ander hulpmiddel in een paar klikken geregeld!”

 Diverse bestelkanalen

 “Bestelt u niet zelf, maar heeft uw organisatie een centraal inkoopbureau? Kersten regelt bij de implementatie van uw webshop de relevante bestelkanalen met indien nodig een eigen debiteurennummer. Medewerkers kunnen per vestiging of zelfs per woongroep bestellen. Individuele bestellingen per bewoner behoren ook tot de mogelijkheden.”

Gratis een vrijblijvende demo

Heeft u interesse in onze zakelijke webshop voor uw zorginstelling? Webshopbeheerder Remco vertelt u graag meer en verzorgt bij u op locatie een live demo.  Bel (0475-348348) of mail voor een afspraak: remcobrokken@kerstenhulpmiddelen.nl

Augustus 2018