logo-kersten
 

Adviseur Hulpmiddelen – Den Haag

Publicatiedatum: 2 juli 2021

Startdatum: 1 augustus 2021
Locatie: Den Haag
Uren: 38 uur per week (fulltime)

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Daardoor staat ook de verdere ontwikkeling van onze buitendienst van de vestiging in Den Haag hoog op de agenda. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste adviseur die ons team met een frisse impuls komt versterken.

Wat ga je doen?
Als adviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor cliënten en consulenten en daarmee het visitekaartje van ons bedrijf.  Jij bent verantwoordelijk voor het aanmeten, passen en verkopen van standaard en maatwerk (mobiliteits)hulpmiddelen. Daarbij geef je gericht advies aan cliënten en indiceerders (consulenten) over de variëteit en functionele mogelijkheden en het gebruik van diverse hulpmiddelen binnen het aangewezen marktsegment. Jij bent hierin de expert!

Jij past bij ons…
…..als jij communicatief en zelfstandig bent en graag met mensen werkt. Je hebt affiniteit met onze doelgroep (ouderen en mensen met een beperking) en haalt voldoening uit het helpen van deze mensen. Als jouw dag anders loopt dan gepland, blijf jij gestructureerd werken en streef je naar optimale klanttevredenheid. Je weet de klant op de juiste manier mee te nemen in de functionaliteiten van het geleverde hulpmiddel. In deze zelfstandige functie is het van belang dat je graag onderweg bent en geen 9 tot 5 mentaliteit hebt.

Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol met direct klantcontact. Daarnaast beschik je over een afgeronde Hbo-opleiding, bij  voorkeur in een paramedische richting zoals ergo- of fysiotherapie en je hebt de opleiding adaptatieadviseur afgerond. Daarnaast beschik je over product specifieke kennis. Ervaring in de hulpmiddelenbranche is een pluspunt.

Omdat je werkt met mensen met een (fysieke) beperking beschik je over empathisch vermogen, je kunt je dus goed verplaatsen in de ander. Past dit allemaal bij jou? Solliciteer dan snel!

Wat kan je van ons verwachten?
Het draait om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we Kersten nog sterker in de markt neer kunnen zetten en bieden we jou ruimte om te groeien en ontwikkelen. Jouw salaris is afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring. De CAO Metaal & Techniek is van toepassing en om jezelf weer op te laden, ontvang je 25 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris. Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijks inzetbaarheidsbudget en een bijdrage aan je fitness abonnement.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Wij maken graag kennis met jou. Wil je meer informatie over de vacature? Bel of mail met Inge van den Berg (06-82846030 of ingevandenberg@kerstenhulpmiddelen.nl). Jouw motivatiebrief en CV kun je sturen aan onze afdeling Mens & Organisatie: m-o@kerstenhulpmiddelen.nl.

*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.