RTD Arnhem

Adviseur Communicatiehulpmiddelen – RTD Arnhem

Publicatiedatum: 16/07/2020

Voor onze dochteronderneming RTD Arnhem zijn wij op zoek naar:

Functie: Adviseur Communicatiehulpmiddelen
Fulltime/parttime: 32-40 uur
Regio: Boven de A12

Doel van de functie:
De adviseur communicatiehulpmiddelen is verantwoordelijk voor het managen van de klanten van RTD Arnhem en het fungeren als regisseur van diens cliënten.
Hierbij draagt de Adviseur Communicatiehulpmiddelen zorg voor het passen, adviseren en verkopen van meervoudige, complexe hulpmiddelen. De Adviseur Communicatiehulpmiddelen geeft gericht advies aan cliënten en indiceerders over de variëteit, functionele mogelijkheden en gebruik van diverse hulpmiddelen binnen het aangewezen marktsegment.

Als adviseur communicatiehulpmiddelen bij RTD Arnhem:

  • adviseer en verkoop je communicatiehulpmiddelen, waarbij je in samenspraak met de cliënt en therapeut het programma van eisen naar een functionele en technische voorziening vertaald hierbij rekening houdend met de kaders zoals deze door Zorgverzekeraars en betalende instanties worden aangegeven;
  • stel je op basis van de verkregen informatie een offerte op en begeleid je het verdere ordertraject;
  • na goedkeuring van de offerte bewaak je de voortgang van het ordertraject en zorg je voor een goede begeleiding bij het leveren van de voorziening en tevens het geven van instructie aan de eindgebruikers;
  • voer je acquisitieactiviteiten uit.

Als adviseur communicatiehulpmiddelen bij RTD Arnhem beschik je over de volgende competenties:
Jij bent een zorgprofessional met een goed gevoel voor advies en verkoop. Je bent een sterke persoonlijkheid die beschikt over goede organisatorische-, communicatieve- en commerciële vaardigheden en je bent stressbestendig. Je bent creatief en probleemoplossend, hebt ervaring met of affiniteit met onze doelgroep. Daarnaast heb je affiniteit met communicatiehulpmiddelen en techniek. Je kunt prima samenwerken in teamverband, maar je kunt ook uitstekend zelfstandig werken. Je bent in bezit van rijbewijs B en zit graag op de weg. Het regiogebied is boven de A12.

De adviseur communicatiehulpmiddelen beschikt over het volgende opleidingsniveau:
Je hebt een relevante afgeronde opleiding (logopedie en/of ergotherapie) op Hbo-niveau, aangevuld met enkele jaren werkervaring in paramedische vakgebied.

Bedrijfsinformatie:
RTD Arnhem is onderdeel van Kersten Hulpmiddelenspecialist en is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van o.a. communicatiemiddelen aan cliënten met een beperking. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel.

Bedrijfscultuur:
Ons belangrijkste cultuurkenmerk is de passie voor het vak die door alle medewerkers wordt gedeeld. Van de marketingmedewerker tot de monteur en van de directie tot de administratief medewerker: werken bij RTD Arnhem betekent werken voor mensen in Nederland die nét dat extra beetje zorg nodig hebben. De cliëntbeleving staat bij iedere medewerker centraal. Ons motto is niet voor niets: niet de grootste, wel de beste! Passie voor het vak is dus overduidelijk aanwezig. Er heerst een informele werksfeer, waarbij collega’s op een hele prettige manier met elkaar om gaan!

Wat heeft RTD Arnhem jou te bieden?
Je komt te werken in een omgeving waarin je écht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen en bieden we een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris en is de CAO Metalektro van toepassing. Om jezelf weer op te laden, geven wij je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis). Verder vinden wij de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers belangrijk. Daarom dragen we bij in je fitness abonnement en bieden we mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling (zowel op persoonlijk als professioneel vlak) door middel van intervisie, trainingen en opleidingen. Niet verkeerd toch?

Interesse?
Spreekt deze vacature jou aan? Neem dan direct je telefoon en (video)bel met Frans van Rieke (Unit Manager): 06–53925174. Hij beantwoordt graag je inhoudelijke vragen. Weet je nu al dat deze baan jou op het lijf geschreven is? Stuur dan direct jouw motivatiebrief en CV naar onze afdeling HR via vacature@kerstenhulpmiddelen.nl.
*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.