logo-kersten
 

Administratief medewerker depot

Publicatiedatum: 13-5-2019

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Administratief medewerker depot
Fulltime/parttime: Fulltime – 38u
Standplaats: Roermond

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren , gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie
De administratief medewerker depot is verantwoordelijk voor de algehele administratieve workflow ten behoeve van een tijdige en correcte uitlevering van hergebruikte hulpmiddelen.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als administratief medewerker depot:

  • registreer je cliëntgegevens op correcte wijze in het softwaresysteem;
  • stuur je correspondentie, orders, productinname,- en uitleveringsbonnen tijdig door aan interne en externe belanghebbenden;
  • sta je klanten op een professionele en klantvriendelijke manier telefonisch en per mail te woord;
  • koppel je bonnen met uit te leveren hulpmiddelen;
  • verwerk je serviceartikelen, productinnamen en -uitleveringen accurraat in het softwaresysteem;
  • draag je zorg voor het correct invoeren, actueel houden en afsluiten van de administratieve orderstromen;
  • ben je verantwoordelijk voor het samenstellen, controleren en archiveren van uitgevoerde orders of mutaties zodat dossiers op adequate wijze zijn aangelegd.
  • registreer je geboekte uitleveringen in het softwaresysteem en verwerk je openstaande orders;
  • fungeer je als vraagbaak voor interne en externe belanghebbenden – waaronder cliënten en klanten – ten behoeve van de juiste verstrekking van orderstatussen;
  • vergaar je kennis over protocollen van diverse klantgroepen en houd je deze up to date zodat je deze kunt toepassen in de uitvoering van je werkzaamheden.

Competentieprofiel:
We zijn op zoek naar een klantgerichte medewerker die accuraat werkt volgens afgesproken kwaliteitsnormen en protocollen. Je bent flexibel en kunt goed schakelen waardoor de klantvraag snel duidelijk wordt en de procesvoortgang goed wordt bewaakt.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO-opleiding niveau 3. Kennis van Microsoft Dynamics Navision is vereist, kennis van en ervaring met klantgericht communiceren een pre.

Wat bieden wij?
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal & Techniek. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse zorgverzekeringen en verzekeringen bij Centraal Beheer en deelname aan het pensioenfonds Metaal & Techniek (PMT).

Interesse?
Nadere informatie kan opgevraagd worden bij Rene Jacobs – Manager Hergebruik, Tel: 06-11164673. Je sollicitatiebrief en CV kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl