logo-kersten
 

Accountmanager WMO Tenders

Publicatiedatum 15/04/2019

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Accountmanager WMO Tenders
Fulltime/parttime: 38 uur per week
Standplaats: Landelijk

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren, gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 280 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie:
De Accountmanager WMO Tenders is verantwoordelijk voor het mede bepalen en uitvoeren van het WMO aanbestedingsbeleid, waarbij het accountmanagement, aanbestedingen, marktverkenning & conceptontwikkeling, contractbeheer en -implementatie binnen het marktsegment WMO centraal staan.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als Accountmanager WMO Tenders:

  • zoek je, vanuit ondernemerschap, proactief naar komende aanbestedingen binnen gemeenten, leg je het eerste contact en onderhoud je contact met (potentiële) klanten;
  • zorg je ervoor dat alle relevante informatie ten behoeve van de inschrijving bekend wordt.
    beoordeel je het bestek en het programma van eisen (kwalitatief en bedrijfseconomisch) van de aanbesteding en stel je na overleg met de directie een plan van aanpak op;
  • bepaal je op basis van de gestelde richtlijnen de aan te bieden samenwerkings-afspraken en daarbij behorende condities en zorg je ervoor dat de inschrijving tijdig en op de juiste wijze is ingediend;
  • ben je verantwoordelijk voor de implementatie en voortgangsbewaking van nieuw verworven contracten in de interne organisatie en stuur je daar waar nodig bij;
  • ondersteun je de afdelingsverantwoordelijke in het vertalen van contractafspraken naar afdelingsprocessen;
  • manage je de met jouw klant overeengekomen KPI’s (zoals bijvoorbeeld levertijden), blijf je hierover in contact met jouw klant en stuur je daar waar nodig tussentijds bij zodat doelstellingen behaald worden;
  • onderhoud je contact met bestaande en potentiële klanten omtrent het uitbreiden cq intensiveren van de samenwerking en bijbehorende contractafspraken;
  • je bent op de hoogte van lopende en komende aanbestedingen;
  • ben verantwoordelijk voor het tussentijds evalueren cq. bijstellen van afspraken en werkwijzen met de klant;
  • bespreek je knelpunten tijdig met de klant en zorg je ervoor dat deze opgelost worden;
  • zorg je ervoor dat belanghebbenden (zowel bij de klant als binnen Kersten) op de hoogte zijn van met de klant gemaakte afspraken en werkwijzen;
  • zorg je ervoor dat deze afspraken op de juiste wijze zijn vastgelegd in de daarvoor bestemde systemen.

Competentieprofiel:
Je bent een communicatief vaardige netwerker, iemand die vanuit partnerschap met de klant samenwerkt zonder daarbij het belang van Kersten uit het oog te verliezen. Je bent omgevingsbewust en neemt graag initiatief. Je kunt genomen initiatieven operationaliseren. Verder ben je zeer accuraat en kun je goed omgaan met deadlines.

Opleidingsniveau:
Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding en kennis van of ervaring met aanbestedingen binnen de overheid. Verder heb je ruime ervaring in het leggen en onderhouden van klantcontacten, kennis van CRM- en ERP-systemen en Microsoft Dynamics. Kennis van de hulpmiddelenbranche is een duidelijke pre.

Wat bieden wij?
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal & Techniek. Daarnaast biedt Kersten een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder deelname aan een pensioenregeling, een tegemoetkoming in je fitnessabonnement en collectiviteitskorting voor diverse zorgverzekeringen.

Interesse?
Nadere informatie kan opgevraagd worden bij Eric Schonewille – Commercieel Directeur,
T: 06-51181729. Je sollicitatiebrief en CV kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl

*** Kandidaten die in de eerdere procedure op deze vacature hebben gereageerd vragen wij niet te reageren. ***
***Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld