logo-kersten
 

Finance Professional – Houten

Publicatiedatum: 18 augustus 2021

Wij zijn op zoek naar een finance professional:

Startdatum: z.s.m.
Locatie: Houten
Uren: 32- 40 uur
Opleiding: Minimaal Mbo+

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Daardoor staat ook de verdere ontwikkeling van de afdeling Finance & Business Control hoog op de agenda. Vanwege deze groei zijn wij op zoek naar een gedreven en ervaren medewerker die ons ondersteunt in de professionaliseringsslag die we maken.

Wat ga jij doen?
Dit is een dynamische en veelzijdige baan! Enerzijds ben je bezig met administratieve taken zoals het inboeken van inkoop- en kostenfacturen, anderzijds heb je veelvuldig contact met klanten en onze interne organisatie over bijvoorbeeld openstaande facturen.

Maar er is meer………

Naast je dagelijkse werkzaamheden werk je mee aan het verder professionaliseren van (de dienstverlening van) onze afdeling. Dit doe je door proactief  te kijken naar verbeteringen in processen, die je voorlegt binnen het team. Denk hierbij het efficiënter inrichten van financiële processen of het verbeteren van een rapportage waardoor de controlling afdeling meer inzicht krijgt.

Kortom: genoeg mooie en leuke uitdagingen op de agenda om een steentje bij te dragen aan een succesvolle bedrijfsvoering en genoeg mogelijkheden tot doorgroei in de organisatie. Jij speelt hier een belangrijke rol in!

Jij past bij ons..
..als je binnen een team de juiste mensen in beweging weet te krijgen om het gezamenlijke doel te behalen en je samen met ons wil bouwen aan onze mooie organisatie! Daarnaast zie je het aanbrengen van structuur als een uitdaging en je laat je niet snel van de wijs brengen wanneer je dag anders loopt dan je had gepland. Juist op die hectische momenten weet jij goed het overzicht te bewaren, schakel je snel en staat kwaliteit voorop. Je bent analytisch, communicatief vaardig, alert op details, positief kritisch ingesteld en beschikt over een flinke dosis doorzettingsvermogen.

Dit alles pak jij zo goed op omdat je een administratieve opleiding op MBO-4 niveau hebt afgerond (bijvoorbeeld bedrijfsadministratie of assistent controller), een paar  jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie én toe bent aan een volgende stap.

Wat kan je van ons verwachten?
Het draait om mensen! We geven jou dan ook de verantwoordelijkheid om mee te denken over hoe we ons werk leuker en efficiënter kunnen maken. Bovendien bieden we jou ruimte om te groeien en ontwikkelen. De CAO Metaal & Techniek is van toepassing. Om jezelf weer op te laden, ontvang je 25 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is de ADV verrekend in je salaris. Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijks inzetbaarheidsbudget en bijdrage aan je fitnessabonnement. Daarnaast hebben wij diverse mogelijkheden om financiële opleidingen te volgen welke nodig zijn om je verder door te ontwikkelen.

Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen Finance & Business Control Team! Wil je meer informatie over de vacature? Bel of whatsapp met Edgar Vos (06-82527150), vanaf 23 augustus kun je bellen met Jarno Ram (06-82543790) of mail naar jarnoram@kerstenhulpmiddelen.nl. Jouw motivatiebrief en CV ontvangen we graag via m-o@kerstenhulpmiddelen.nl.