logo-kersten
 

Senior Medewerker Binnendienst

Publicatiedatum: 24 mei 2019

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Senior Medewerker Binnendienst – WMO
Fulltime/parttime: Fulltime – 38 uur per week
Regio: Almelo

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren, gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Met circa 280 medewerkers, en 4 vestigingen door het land, zijn wij in staat snelle en betrouwbare service te leveren.

Doel van de functie:
De Senior Medewerker Binnendienst is verantwoordelijk voor het behandelen van serviceaanvragen, inplannen van serviceverzoeken en de bijbehorende administratieve afwikkeling van het WMO proces. De Senior Medewerker Binnendienst zorgt voor werkverdeling onder de medewerkers binnendienst, zorgt voor het creëren van een professionele, flexibele interne organisatie met transparante processen en gemotiveerde medewerkers.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als Senior Medewerker Binnendienst:

  • draag je zorg voor werkverdeling binnen het team van binnendienst medewerkers en bewaak je de voortgang hiervan;
  • signaleer je knelpunten en initieer je in overleg met de teamleider verbeteracties;
  • stel je werkprocessen, -procedures en richtlijnen op en onderhoudt deze;
  • motiveer, coach en stuur je medewerkers (bij) in samenspraak met de teamleider;
  • behandel en coördineer je serviceaanvragen en stel je gerichte vragen om de aard van de klantvraag te achterhalen;
  • beoordeel je serviceaanvragen op complexiteit en prioriteit en verzorg je de dagelijkse planning van de monteurs;
  • ben je vraagbaak voor klanten en interne belanghebbenden (monteurs en adviseurs) over reparatiestatussen en offerte- cq. orderstatussen;
  • onderhoud je telefonisch contact met de aanvrager omtrent de status van service vragen en handel je klachten af;
  • bewaak je het offerte- en ordertraject en stuur je indien nodig afdeling overschrijdend bij in overleg met interne collega’s zoals adviseurs, monteurs en depothouder.
  • draag je zorg voor een adequate dossiervorming (samenstellen , controleren en archiveren) van cliënt en klantdossiers;

Competentieprofiel:
We zijn op zoek naar een pro-actieve medewerker die klantgerichtheid en collegialiteit hoog in het vaandel heeft staan. Wanneer je ervaring hebt in het aansturen van collega’s is dat een pre. Je zorgt ervoor dat de klant zo goed en snel mogelijk wordt geholpen, bewaakt de gemaakte afspraken met de klant (gemeente) en de procesvoortgang. Daarnaast ben je in staat om het overzicht te bewaren, werk je nauwkeurig en neem je graag initiatief. Tenslotte draag je zorg voor de kwaliteitsborging van de voorkomende administratieve processen.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO niveau 4 opleiding. Kennis van Microsoft Dynamics Navision en Link2 office is een pré.

Wat bieden wij?
Je komt te werken in een omgeving waarin je ècht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen, het door jou geregelde hulpmiddel zorgt immers voor een betere kwaliteit van leven voor de cliënt. Werken binnen Kersten betekent een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal & Techniek. Verder liggen er mooie secundaire arbeidsvoorwaarden op je te wachten zoals bijvoorbeeld 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis), een bijdrage in je fitness abonnement en mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling (zowel op persoonlijk als professioneel vlak) door middel van intervisie, trainingen en opleidingen.

Interesse?
Bij vragen over de functie-inhoud kun je contact opnemen met Peter van der Lugt, Manager operations, vestiging Heteren telefoonnummer: 06-46154843.

Je sollicitatiebrief en CV kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl