Vacature Chauffeur
logo-kersten
 

Monteur Buitendienst

Publicatiedatum 8/4/2019

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Monteur Buitendienst (tijdelijk van juni tot en met september)
Fulltime/parttime: 38 uur per week
Standplaats: Roermond

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren, gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 280 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie:
De monteur buitendienst is verantwoordelijk voor het repareren, aanpassen, construeren, uitleveren en plegen van (preventief) onderhoud van alle hulpmiddelen op locatie bij de cliënt, zodanig dat de geleverde hulpmiddelen technisch in orde zijn en afgestemd zijn op de behoefte van de cliënt.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als monteur buitendienst:

  • stel je vast waaruit het reparatie/aanpassingsverzoek bestaat – via gerichte vragen aan de cliënt en/of ergotherapeut ;
  • verricht je op locatie reparaties/aanpassingen (zowel elektrotechnische als mechanische) of voert het benodigde onderhoud uit of verzorgt een oplossing voor de cliënt indien reparatie ter plaatse niet mogelijk is en maakt hierover afspraken;
  • lever je hulpmiddelen uit en stel je deze op maat in bij de cliënt;
  • pas je zowel standaard hulpmiddelen als op maat gemaakte hulpmiddelen aan en stelt deze op de juiste wijze af;
  • ga je inventief te werk bij het oplossen van technische problemen en adviseer je de cliënt om problemen in de toekomst te voorkomen of tot een minimum te beperken;
  • streef je bij reparatie en onderhoud naar uitvoering binnen gestelde normtijd; daarnaast los je onderweg optredende problemen zelfstandig op en informeer je zo nodig interne en/of externe betrokkenen;
  • beoordeel je en draag je zorg voor de technische- , en onderhoudsstaat van diverse hulpmiddelen ( rolstoelen, H/L bedden, scootmobielen, tilliften etc.) conform procedure en adviseert indien er noodzaak is tot vervanging van een hulpmiddel;
  • plan je zelfstandig de meest efficiënte dagroute cq. planning, in geval van bijzonderheden stem je dit af met de planning. Verder bepaal je binnen de instelling de eigen tijdsplanning o.b.v. de uit te voeren reparaties / aanpassingen.

Competentieprofiel:
Je bent een representatieve medewerker die volgens afgesproken kwaliteitsnormen en protocollen kan werken. Daarnaast ben je toegankelijk en benaderbaar op verschillende niveaus, waarbij je met de klant samenwerkt zonder daarbij het belang van Kersten uit het oog te verliezen. Je bent omgevingsbewust en bij dreigende afwijkingen in de geplande afspraken stuur je tijdig bij.

Opleidingsniveau:
Je hebt een afgeronde technische MBO opleiding en ervaring als (onderhouds) monteur. Verder ben je communicatief vaardig en heb je ruime ervaring in het leggen en onderhouden van klantcontacten. Kennis van de hulpmiddelenbranche is een duidelijke pre.

Wat bieden wij?
Je komt te werken in een omgeving waarin je ècht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen, het door jou geregelde hulpmiddel zorgt immers voor een betere kwaliteit van leven voor de cliënt. Je komt te werken in een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal & Techniek. Verder liggen er mooie secundaire arbeidsvoorwaarden op je te wachten zoals bijvoorbeeld 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis), een bijdrage in je fitness abonnement en mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling (zowel op persoonlijk als professioneel vlak) door middel van intervisie, trainingen en opleidingen.

Interesse?
Nadere informatie kan opgevraagd worden bij Karin Janssen – management assistente planning, T: 088-5005926, zij is dagelijks bereikbaar tussen 7.30u & 15.00u. Je sollicitatiebrief en CV kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl
***Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld