slimmer en veiliger werken met klantenportaal

 

“Sneller en slimmer werken met het Kersten klantenportaal”

“Het gebruiksgemak van ons digitale portaal zorgt altijd voor positieve reacties. Logisch ook, want je werkt er sneller en slimmer mee. Aanzienlijk minder administratieve handelingen. Altijd een overzicht over het hele hulpmiddelenproces. Meer tijd voor de echte cliëntenzorg”.  Marco Janssen, adviseur binnendienst bij Kersten, vertelt met geestdrift over het Kersten klantenportaal voor de intramurale instellingen. “Naast gemak voldoen we met het portaal ook aan de nieuwe privacywetgeving: de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Privacy gevoelige klantgegevens worden volledig veilig verwerkt”.

Kersten KlantenportaalU heeft inzicht: over alle aanvragen en orders van hulpmiddelen

“Wat kunt u als gebruiker verwachten als u met het klantenportaal werkt?’ Dat is de hoofdvraag die ik tijdens een demonstratie van het portaal zo uitgebreid mogelijk beantwoord. Het Kersten portaal geeft u een helder overzicht van alle lopende aanvragen en orders van hulpmiddelen. U kunt cliënten opzoeken en meteen zien welke voorzieningen ze gebruiken. Heeft u een reparatie, aanpassing of inname, dan kunt u deze ook eenvoudig en snel in het portaal aanmelden.”

U werkt veilig: conform de nieuwe privacywetgeving AVG

“We hebben het klantenportaal ook ontwikkeld met het oog op de nieuwe privacywetgeving, AVG. Deze wetgeving is vanaf 25 mei van toepassing in Europa en heeft grote gevolgen voor de verwerking van privacygevoelige gegevens. Als u via het portaal werkt, voldoet u 100% aan de wettelijke verplichtingen voor de bescherming van persoonsgegevens. De privacygevoelige gegevens van cliënten, zoals aanvragen voor WLZ en WMO, worden conform de nieuwe AVG verwerkt.

Zeven redenen voor het klantenportaal

“Overschakelen naar een nieuw systeem zoals het klantenportaal is altijd even wennen. Maar alle pluspunten van het portaal dragen bij aan een soepele implementatie:

  1. Veiligheid: u verwerkt op een veilige manier uw cliëntgegevens. Met het oog op de nieuwe wet een must. Het portaal biedt u rechtstreekse inzage in onze administratie. Dus geen onnodige uitwisseling meer van persoonsgegevens via mail en andere kanalen.
  2. Overzicht: u heeft altijd helder in beeld welke uitstaande aanvragen en orders voor voorzieningen er zijn. Voor u zelf én voor de hele instelling.
  3. Gebruiksgemak: u accordeert WLZ orders snel en eenvoudig conform het WLZ protocol
  4. Snelheid: u bestelt vlot door een paar kliks nieuwe hulpmiddelen in uw depot.
  5. Tijdsbesparing: u werkt efficiënter door gemakkelijke aanmelding van uw reparaties, aanpassingen en innames van hulpmiddelen. Geen onnodige en extra administratieve handelingen meer.
  6. Chatten: u kunt via de chat functie in het portaal gemakkelijk een vraag stellen die snel door een Kersten medewerker wordt opgepakt.
  7. Inzicht: u heeft toegang tot rapportages waarmee u waardevolle inzichten krijgt in het gebruik en verbruik van hulpmiddelen. Meten is weten!”

Wilt u ook een demonstratie?

Een flink aantal zorginstellingen werkt inmiddels met ons klantenportaal. Voor een goede introductie verzorgen we altijd een uitgebreide kennismaking en demonstratie. Wilt u ook sneller en slimmer werken met uw hulpmiddelenassortiment?

Ik kom het portaal ook graag vrijblijvend bij uw instelling demonstreren. Ervaar zelf hoe het portaal werkt. Neem contact met me op voor een afspraak”
Bel 06-30360237 of mail: marcojanssen@kerstenhulpmiddelen.nl