logo-kersten
 

Medewerker verkoop binnendienst – Roermond

Publicatiedatum: 25/06/2020

Wij zijn van 6 juli tot en met 31 december t.v.v. zwangerschapsverlof op zoek naar::

Functie: Medewerker verkoop binnendienst
Fulltime/parttime: 32-38 uur per week (tijdelijk ter vervanging van zwangerschapsverlof tot eind december 2020)
Regio: Roermond

Doel van de functie:
Als medewerker verkoop binnendienst ben je verantwoordelijk voor het behandelen van serviceaanvragen, het inplannen van serviceverzoeken en de bijbehorende administratieve afwikkeling van het proces. Jij bent een administratieve alleskunner en voelt zich als een spin in het web.

Als medewerker verkoop binnendienst bij Kersten Hulpmiddelenspecialist:

  • draag je zorg voor het tijdig doorsturen van correspondentie, offertes, orders, facturen e.a. aan interne en externe belanghebbenden;
  • maak je accuraat offertes, orders, facturen e.d. en verwerkt deze in het softwaresysteem;
  • voer je de order correct in, houd de offertestroom actueel en sluit deze correct af;
  • draag je zorg voor een adequate dossiervorming (samenstellen, controleren en archiveren) van cliënt- en klantdossiers;
  • verzorg je magazijnbonnen ten behoeve van voorraad en leveranciersontvangsten;
  • maak je facturen en geboekte verzendingen ten behoeve van uitleveringen in het softwaresysteem aan;
  • neem je klantaanvragen in behandeling en stelt gerichte vragen om de kern van de klantvraag te achterhalen;
  • neem je binnenkomende telefoon aan en handel je vragen zelfstandig af;
  • controleer je ingevulde documenten van monteurs buitendienst (- keuringen) op volledigheid (uren, gebruikte materialen en artikelnummers) en verwerkt deze in het softwaresysteem.

Als medewerker verkoop binnendienst bij Kersten Hulpmiddelenspecialist beschik je over de volgende competenties:
We zijn op zoek naar een proactieve medewerker die klantgerichtheid en collegialiteit hoog in het vaandel heeft. Je zorgt ervoor dat de klant zo goed en snel mogelijk wordt geholpen, je toont initiatief waarbij je de gemaakte afspraken met de klant (gemeente) en de procesvoortgang bewaakt. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, ben je stressbestendig en in staat om nauwkeurig te werken.
De medewerker verkoop binnendienst beschikt over het volgende opleidingsniveau:
Om in aanmerking te komen voor deze vacature, heb je bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie. Doordat je volgens afgesproken kwaliteitsnormen en protocollen werkt, is jouw werkwijze systematisch te noemen en lever je een hoge output. Je werktijd besteed je efficiënt waardoor resultaten binnen de afgesproken tijd te levert. Afspraak is bij jou dan ook echt afspraak! Verder behandel je vertrouwelijke informatie als zodanig.

De ervaring die je met je mee brengt, ziet er ongeveer als volgt uit:

  • Je hebt een afgeronde Hbo-opleiding in fysiotherapie of ergotherapie;
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke functie is gewenst;
  • Heb je kennis van Microsoft Dynamics 365 of eerder hebt gewerkt met een ERP-pakket? Dan is dat een pré.

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan gemeenten (Wmo), zorginstellingen, zorgverzekeraars en zorgkantoren. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 420 medewerkers, verdeeld over 9 vestigingen.

Bedrijfscultuur:
Ons belangrijkste cultuurkenmerk is de passie voor het vak die door alle medewerkers wordt gedeeld. Van de Marketingmedewerker tot de monteur en van de directie tot de administratief medewerker: werken bij Kersten betekent werken voor mensen in Nederland die nét dat extra beetje zorg nodig hebben. De cliëntbeleving staat bij iedere medewerker centraal. Ons motto is niet voor niets: niet de grootste, wel de beste! Passie voor het vak is dus overduidelijk aanwezig. Er heerst een informele werksfeer, waarbij collega’s op een hele prettige manier met elkaar om gaan!

Wat bieden wij?
Je komt te werken in een omgeving waarin je écht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen, een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris, en verder is de CAO Metaal & Techniek van toepassing. Om jezelf weer op te laden om 100% te geven, geven wij je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis). Verder vinden wij de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers belangrijk, daarom dragen we bij in je fitness abonnement en bieden we mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling (zowel op persoonlijk als professioneel vlak) door middel van intervisie, trainingen en opleidingen. Niet verkeerd toch?

Interesse?
Spreekt deze vacature jou aan? Neem dan snel contact op met Karin Peters, Vestigingsmanager Wmo Roermond (06 – 11862379). Zij beantwoordt graag je inhoudelijke vragen. Weet je nu al dat deze baan jou op het lijf geschreven is? Stuur dan direct (uiterlijk 5 juli) jouw motivatiebrief en CV naar onze afdeling HR via vacature@kerstenhulpmiddelen.nl.

**Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.