Wij zijn op zoek naar:

Functie: Medewerker Marketing & Communicatie
Fulltime/ parttime: 20 – 24 uur per week
Standplaats: Roermond

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren , gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren  en betrokken medewerkers.  Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie:
De medewerker Marketing & Communicatie  is verantwoordelijk voor het mede initiëren  en uitvoeren van marketing plannen- en instrumenten met als doel de positie van Kersten in de markt te versterken. Tevens is de functie gericht op het optimaliseren van interne communicatie(instrumenten).

Werkzaamheden/functieprofiel:

  • Jaarlijks c.q. periodiek aanleveren van input ten behoeve van het actualiseren van de doelstellingen op het gebied van Marketing & Communicatie
  • Bedenken van marketingactiviteiten in lijn met de (strategische) doelstellingen van de organisatie
  • Signalerende rol m.b.t. de in te zetten marketing instrumenten m.b.t. marketing n.a.v. actuele in- of externe ontwikkelingen
  • Opstellen en plaatsen van advertenties , publicaties en promotiemateriaal
  • Organiseren en plannen van events zoals open dagen, beurzen, congressen e.a.
  • Vormgeven van marketing uitingen, zoals reclamemateriaal
  • Onderhouden en beheren van de Kersten website en het Kersten intranet
  • Beheren en input geven in doorontwikkeling webshop
  • Onderhouden, beheren en actueel houden van social media instrumenten van Kersten en haar bedrijfsonderdelen
  • Bijhouden assortiment en prijslijsten
  • Fungeren als aanspreekpunt voor reclamebureaus, vakbladen e.a. externe marketing & communicatie partners

Competentieprofiel:
We zijn op zoek naar een initiërende, creatieve en zelfstandige medewerker die  beschikt over up-to-date kennis ten aanzien van marketing(ontwikkelingen) en in staat is op een zelfstandige wijze de marketing & communicatieactiviteiten zorgvuldig en tijdig uit te voeren. Tevens is een proactieve houding van belang om een maximale bijdrage te leveren aan de performance van de afdeling Marketing & Communicatie.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan minimaal een afgeronde MBO-4  Marketing / Communicatie opleiding , kennis van Adobe  InDesign  en Adobe Illustrator en  minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Tevens is het bijhouden van ontwikkelingen op het vakgebied en branche een vereiste.

Wat bieden wij:
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal & Techniek. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse zorgverzekeringen en verzekeringen bij Centraal Beheer en deelname aan de pensioenregeling.

Interesse?
Nadere informatie kan opgevraagd worden bij Eric Schonewille – Commercieel Directeur,
T: 06-51181729. Je sollicitatiebrief en CV kun je voor 27 juli 2017 – bij voorkeur via email – sturen aan:

Kersten Hulpmiddelenspecialist
Afdeling HR – t.a.v. Rob Corstjens, HR adviseur
Keulsebaan 510
6045 GL Roermond

Email: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl
Telefoon: 0475-348341

*** Sollicitaties van kandidaten die niet voldoen aan bovenstaand profiel, worden niet in behandeling genomen ***

***Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld***