Vacature magazijnbeheer
logo-kersten
 

Medewerker Magazijnbeheer Reco

Publicatiedatum: 05-11-2018

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Medewerker Magazijnbeheer Reco
Fulltime/parttime: Fulltime (38 uur)
Regio: Roermond

Doel van de functie:
De Medewerker Magazijnbeheer Reco is verantwoordelijk voor demontage en reiniging van alle voorkomende hulpmiddelen en operationele instructies t.b.v. de uitvoering van reconditioneringsactiviteiten. De Medewerker Magazijnbeheer Reco is in dit geval werkzaam binnen het Centraal Magazijn reco en schakel tussen de diverse afdelingen inname & reiniging, alle depots en het nieuw magazijn.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als Medewerker Magazijnbeheer Reco:

  • demonteer je standaard hulpmiddelen, zowel mechanisch als elektrisch en verricht je eenvoudige montagewerkzaamheden aan voorzieningen; zo nodig reinig je de betreffende onderdelen;
  • geef je mede uitvoering aan het afkeurbeleid van alle innames van gebruikte hulpmiddelen, inclusief beheer “afkeur” depot;
    beoordeel je hergebruikmogelijkheden van diverse (her)gebruikte hulpmiddelen;
    zorg je voor het inruimen, ordenen en opruimen van het magazijn;
  • bereid je bestellingen van andere Kersten vestigingen en samenwerkingspartners voor en zorg je voor een correcte distributie hiervan;
    controleer je orders op doorlooptijd en onderneem je actie wanneer je constateert dat doorlooptijden niet worden gehaald;
  • draag je zorg voor voorraadbeheer, waaronder het inruimen en afvoeren van onderdelen van voorzieningen inclusief de bijbehorende administratieve afhandeling en (mede)uitvoeren van kwartaaltellingen;
  • fungeer je als vraagbaak voor interne belanghebbenden ten behoeve van de juiste verstrekking van binnenkomende en uitgaande artikelen;
    monitor je reconditioneringsactiviteiten, instrueer je de betreffende medewerkers en voert controles uit om de kwaliteit van de reconditioneringsactiviteiten te waarborgen;
  • ga je zorgvuldig om met voorraden, materialen en (eigen) gereedschappen en draagt voor je zorg voor een veilige werkomgeving voor jezelf en je collega’s;
    zorg je ervoor dat de werkplek en het magazijn opgeruimd zijn;
  • zie je toe op het correct naleven van voorschriften, procedures en wettelijke kaders op het gebied van kwaliteit, arbo, milieu en veiligheid.

Competentieprofiel:
We zijn op zoek naar een proactieve teamplayer met goede communicatieve vaardigheden en een hoge mate van stressbestendigheid. Naast het werken in teamverband is het van belang dat je in staat bent zelfstandig te werken. Daarnaast ben je flexibel en neem je verantwoordelijkheid.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO-opleiding niveau 3/4. Kennis van Microsoft Dynamics Navision is vereist, aangevuld met productspecifieke kennis. Vanwege het controlerende karakter van de functie op de afkeur en inzet van hergebruikte onderdelen is een gedegen kennis van interne bedrijfsprocessen vereist.

Interesse?
Dan ontvangen we graag een schriftelijke onderbouwing waarom je interesse hebt in deze functie en een actueel CV. Dit kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl. Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Rene Jacobs (06-11164673).