Vacature magazijnbeheer
logo-kersten
 

Medewerker magazijn

Wij zijn op zoek naar:

Functie: Medewerker magazijn, fulltime (38 uur)
Standplaats: Nijkerk

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren , gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie
De medewerker magazijnbeheer is verantwoordelijk voor voorkomende magazijnwerkzaamheden waaronder het orderpicken van de juiste onderdelen voor uitgaande hulpmiddelen en zorgdragen voor voorraad & magazijnbeheer.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als medewerker magazijn:

  • pick je de juiste onderdelen voor uitgaande hulpmiddelen aan de hand van magazijnbonnen;
  • pick je orders ten behoeve van buitendienst monteurs en bereid je de distributie ervan voor;
  • muteer je orders in ons softwaresysteem;
  • bestel je onderdelen zodat de voorraad onderdelen op peil blijft;
  • ben je verantwoordelijk voor het inruimen, ordenen en opruimen van het magazijn;
  • voer je controle uit op de doorlooptijd van orders;
  • fungeer je als vraagbaak voor interne belanghebbenden ten behoeve van de juiste verstrekking van binnenkomende en uitgaande artikelen.

Competentieprofiel:
We zijn voor deze functie op zoek naar een proactieve teamplayer met goede communicatieve vaardigheden en een hoge mate van stressbestendigheid. Naast het werken in teamverband is het van belang dat je in staat bent zelfstandig te werken. Daarnaast ben je flexibel en neem je verantwoordelijkheid.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO-opleiding niveau 3. Kennis van Microsoft Dynamics Navision is vereist, productspecifieke kennis is een duidelijk pre. Vanwege het controlerende karakter van de functie op de uitgaande rolstoelen is een uitgebreide kennis van interne bedrijfsprocessen vereist.

Wat bieden wij?
Je komt te werken in een omgeving waarin je écht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen, een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris, en verder is de CAO Metaal & Techniek van toepassing. Om jezelf weer op te laden om 100% te geven geven wij je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis). Verder vinden wij de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers belangrijk, daarom dragen we bij in je fitness abonnement en bieden we mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling (zowel op persoonlijk als professioneel vlak) door middel van intervisie, trainingen en opleidingen. Niet verkeerd toch?

Interesse?
Nadere informatie kan opgevraagd worden bij Wesley de Haas – Teamleider, telefoonnummer 033-22 22 500. Je sollicitatiebrief en CV kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl

*** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld ***