logo-kersten
 

Medewerker Binnendienst – WMO

Publicatiedatum: 6-2-2019

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Medewerker Binnendienst – WMO
Fulltime/parttime: Fulltime – 38 uur per week
Regio: Arnhem (standplaats Heteren)

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren , gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Arnhem, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie:
De medewerker binnendienst is verantwoordelijk voor het behandelen van serviceaanvragen, inplannen van serviceverzoeken en de bijbehorende administratieve afwikkeling van het proces. Hij/zij is een administratieve alleskunner en voelt zich als een spin in het web.

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als medewerker binnendienst:

  • behandel en coördineer je serviceaanvragen en stel je gerichte vragen om de aard van de klantvraag te achterhalen;
  • beoordeel je serviceaanvragen op complexiteit en prioriteit en bepaal je of serviceaanvragen op locatie of in de werkplaats uitgevoerd moeten worden;
  • ben je vraagbaak voor klanten en interne belanghebbenden (monteurs en adviseurs) over reparatiestatussen en offerte- cq. orderstatussen;
  • onderhoud je telefonisch contact met de aanvrager omtrent de status van service vragen;
  • handel je klachten af m.b.t. opvolging serviceaanvragen hulpmiddelen;
  • bewaak je het offerte- en ordertraject en stuur je indien nodig afdeling overschrijdend bij in overleg met interne collega’s zoals adviseurs, monteurs en depothouder.
  • verzorg je de dagelijkse planning van de monteurs waarbij je uitgaat van prioriteitstelling van serviceaanvragen en benodigde reparatieduur, welke afhankelijk is van de complexiteit van de serviceaanvraag;
  • draag je zorg voor een adequate dossiervorming (samenstellen , controleren en archiveren) van cliënt en klantdossiers;
  • zorg je voor een correcte administratieve workflow.

Competentieprofiel:
We zijn op zoek naar een pro-actieve medewerker die klantgerichtheid en collegialiteit hoog in het vaandel heeft staan. Je zorgt ervoor dat de klant zo goed en snel mogelijk wordt geholpen, toont initiatief waarbij je de gemaakte afspraken met de klant (gemeente) en de procesvoortgang bewaakt. Daarnaast ben je communicatief vaardig, accuraat, stressbestendig, proactief en in staat om nauwkeurig te werken.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een afgeronde MBO niveau 4 opleiding. Kennis van Microsoft Dynamics Navision en Link2 office is een pré.

Wat bieden wij?
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal en Techniek. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse (zorg)verzekeringen en deelname aan het pensioenfonds Metaal & Techniek (PMT).

Interesse?
Bij vragen over de functie-inhoud kun je contact opnemen met Valerie Bodelier, Teamleider vestiging Heteren telefoonnummer: 06-53628426.

Je sollicitatiebrief en CV kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl