logo-kersten
 

ICT-Manager

Publicatiedatum: 27-5-2019

Fulltime/parttime: Fulltime – 38 uur
Regio: Landelijk (standplaats Roermond)
Bedrijfsinformatie: Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren, gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Bedrijfscultuur
Ons belangrijkste cultuurkenmerk, is de passie voor het vak die door alle medewerkers wordt gedeeld. Van de marketing medewerker, tot de monteur, en van de directie tot de receptionist: werken bij Kersten betekent werken voor mensen in Nederland die nét dat extra beetje zorg nodig hebben. De clientbeleving staat dus echt bij iedere medewerker centraal. Passie voor het vak is dus overduidelijk aanwezig. Maar daarnaast wordt er natuurlijk ook genoeg gelachen. Er heerst een informele werksfeer, waarbij collega’s op een hele prettige manier met elkaar om gaan!

Doel van de functie:
In de nieuwe functie van ICT Manager, sta je als meewerkend voorman voor een groep van 4 IT specialisten. Samen met de 3 applicatiebeheerders en 1 werkplekbeheerder, ga je iedere dag weer aan de slag om de organisatie op ICT gebied een stap verder te brengen. De interne bedrijfsprocessen moeten vanuit ICT-oogpunt beheert en ondersteund worden, zodanig dat aan klantafspraken voldaan kan worden en cliënten daarmee tijdig hun benodigde hulpmiddel ter beschikking hebben. En hier ga jij samen met je team voor zorgen!

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als manager ICT:

  • Leid je proactief ICT projecten gericht op verbetering en innovatie, daarnaast participeer je ook in afdelingsoverstijgende en organisatiebrede projecten. Hiertoe werk je samen met eindgebruikers en/of externe leveranciers waarbij je benodigde acties uitzet of zelf onderneemt en de voortgang van het project bewaakt;
  • schep je de juiste randvoorwaarden waardoor bedrijfs- en afdelingsprocessen continu worden geoptimaliseerd;
  • ben je sparring partner van onze IT leveranciers en maak je met hen inhoudelijke en contractuele (prijs)afspraken, op een dusdanige manier dat prestaties specifiek en meetbaar zijn en legt deze vast ten behoeve van in te kopen software, hardware, telefonie en printersupplies.;
  • ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de afdeling ICT en een adequate personele afdelingsbezetting (zowel kwantitatief als kwalitatief);
  • installeer, beheer en onderhoud je onze software. Dit doe je op basis van ontwikkelingen, beschikbare updates en op afroep van de individuele gebruiker;
  • speel je in op interne ontwikkelingen en wensen van gebruikers en onderzoekt deze op haalbaarheid.

Functie eisen
Om in aanmerking te komen voor deze vacature, dien je reeds een aantal jaar ervaring binnen de ICT te hebben. Ervaring met een leidinggevende positie is zeker een flinke pré, aangezien je een team van 4 personen gaat aansturen. Het is echter ook belangrijk dat je ‘met je voeten in de klei’ staat. Je wordt een ‘meewerkend voorman’, waarbij de nadruk op ‘meewerkend’ gelegd kan worden.

De ervaring die je met je mee brengt, ziet er ongeveer als volgt uit:

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen de ICT, waarvan idealiter een aantal jaar als project- of teamleider;
  • Je beschikt over ruime kennis binnen het Microsoft Office 365 pakket;
  • Kennis en ervaring met verschillende applicaties, en begrijpt hoe deze in te zetten voor efficiëntere bedrijfsprocessen;
  • Tot slot ben je gewoon een leuke collega, waar jouw collega’s graag mee samenwerken!

Wat bieden wij?
Je komt te werken in een omgeving waarin je écht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen, een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris, en verder is de CAO Metaal & Techniek van toepassing. Om jezelf weer op te laden om 100% te geven geven wij je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis). Verder vinden wij de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers belangrijk, daarom dragen we bij in je fitness abonnement en bieden we mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling (zowel op persoonlijk als professioneel vlak) door middel van intervisie, trainingen en opleidingen. Niet verkeerd toch?

Interesse?
De werving en selectie voor deze functie is exclusief uitbesteed aan Personato. Voor meer informatie over deze functie kun je dan ook contact opnemen met recruitment consultant Caspar Kipp, bereikbaar op telefoonnummer 06-19414082.