Wij zijn op zoek naar:

Functie: Hulpmiddelenspecialist
Fulltime/ parttime: Fulltime – 38 uur
Regio: Regio Zuidoost Nederland

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren , gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren  en betrokken medewerkers.  Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond. Ter versterking en uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een Hulpmiddelenspecialist.

Doel van de functie:
De Hulpmiddelenspecialist  is verantwoordelijk voor het passen ,  leveren en verkopen van aanpassingen , standaard en op maat gemaakte (mobiliteits)hulpmiddelen. Daarbij geeft de Hulpmiddelenspecialist gericht advies aan cliënten en indiceerders cq. consulenten over de variëteit , functionele mogelijkheden en gebruik van diverse hulpmiddelen binnen het aangewezen marktsegment.

Werkzaamheden/functieprofiel:

  • Adviseren van revalidatiehulpmiddelen binnen de kaders en het assortiment van onze kwaliteitsproducten
  • Opstellen en afstemmen van indicaties / offertes met opdrachtgever
  • (Mede) vaststellen van functionele / cognitieve beperkingen en programma van eisen van de cliënt b.v. ziektebeeld en bijbehorend ziekteverloop
  • Onderhouden van contacten met de cliënt en indiceerder cq. consulent
  • Proactief aanbieden van aanvullende diensten en opties aan klanten (cross-selling) in het kader van het ontzorgen van de klant en cliënt
  • Signaleren en anticiperen op commerciële mogelijkheden en acteren als regisseur binnen de instelling cq. gemeenteportefeuille ten behoeve van het realiseren van klant en cliënttevredenheid
  • Fungeren als vraagbaak voor interne en externe belanghebbenden – waaronder cliënten en klanten

Competentieprofiel:
We zijn op zoek naar een flexibele, zelfstandige en klantgerichte Hulpmiddelenspecialist met commerciële vaardigheden. Om beperkingen van de cliënt in kaart te brengen en een passend advies te geven is het belangrijk analytisch sterk onderlegd te zijn en te beschikken over probleemoplossend vermogen. Aangezien je fungeert als eerste aanspreekpunt voor cliënten en indiceerders, beschik je over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.

Opleidingsniveau:
De functie vereist kennis die naar aard en niveau gelijkwaardig is aan een paramedische of technische opleiding op HBO-niveau, aangevuld met de opleiding Adaptatieadviseur.  Kennis van Microsoft Dynamics Navision is een pre, aangevuld met productspecifieke kennis en commerciële vaardigheden.  Je hebt een goede kennis over het kernassortiment en dienstenpakket van Kersten en de hulpmiddelenbranche.

Wat bieden wij:
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal en Techniek. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse zorgverzekeringen en verzekeringen bij Centraal Beheer en Deelname aan het pensioenfonds Metaal & Techniek (PMT).

Interesse?
Nadere informatie kan opgevraagd worden bij Ko Henderiks – Manager Adviseurs (06-55397696).

Je sollicitatiebrief en CV kun je vóór 1 augustus 2017 – bij voorkeur via email – sturen aan:

Kersten Hulpmiddelenspecialist
Afdeling HR – t.a.v. Rob Corstjens, HR adviseur
Keulsebaan 510
6045 GL Roermond

Email: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl

Telefoon: 0475-348341

*** Sollicitaties van kandidaten die niet voldoen aan bovenstaand profiel, worden niet in behandeling genomen*** ***Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld***