logo-kersten
 

Medewerker Planning

Publicatiedatum: 8-3-2019

Wij zijn op zoek naar:
Functie: Medewerker Planning
Fulltime/parttime: Fulltime
Standplaats: Roermond

Bedrijfsinformatie:
Kersten Hulpmiddelenspecialist is gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren , gemeenten (WMO), zorginstellingen, zorgkantoren en zorgverzekeraars. We onderscheiden ons door de klant centraal te stellen, waarbij passie en cliëntbeleving centraal staan bij onze ervaren en betrokken medewerkers. Wij willen dat onze cliënten de zorg krijgen die ze mogen verwachten. Bovendien vervult Kersten een voortrekkersrol op het gebied van het herverstrekken van revalidatiehulpmiddelen. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hierbij hoog in het vaandel. Kersten heeft circa 300 medewerkers met vestigingen in Heteren, Almelo, Nijkerk en hoofdkantoor in Roermond.

Doel van de functie
De medewerker planning is verantwoordelijk voor het aannemen, verwerken, inplannen en – indien van toepassing – controleren van aanpassingen, herverstrekkingen, nieuwleveringen, (uitleveringen , innames ), storingen en serviceaanvragen ten behoeve van een snelle en adequate dienstverlening aan cliënten bij serviceverzoeken, (uitleveringen en innames).

Werkzaamheden/functieprofiel:
Als medewerker planning:

  • behandel en coördineer je serviceaanvragen en stel gerichte vragen om de aard van de klantvraag te achterhalen;
  • beoordeel je serviceaanvragen op complexiteit en prioriteit en bepaal je of serviceaanvragen op locatie of in de werkplaats gerepareerd moeten worden;
  • ben je vraagbaak voor klanten en interne belanghebbenden (monteurs, stoffeerders, uitleveraars, adviseurs, chauffeurs) over reparatiestatussen, inhoudelijke bewerkingen, voortgangsstatussen en uitleveringen/innames;
  • verzorg je de dagelijkse planning waarbij uitgegaan wordt van prioriteitstelling van serviceaanvragen en benodigde reparatieduur, welke afhankelijk is van de complexiteit van het uitleveren/inname/serviceaanvraag;
  • pas je de planning aan op basis van spoedaanvragen, tussentijdse calamiteiten en wijzigingen in personele bezetting;
  • controleer je ingevulde werkbonnen op volledigheid (uren, gebruikte materialen en artikelnummers) en verwerk je deze in het softwaresysteem;
    maak je serviceaanvragen aan in het softwaresysteem;
  • vraag je op verzoek artikelinformatie op over niet-standaard producten bij leveranciers;
  • stel je afkeur- c.q. inspectierapporten op van niet meer te repareren hulpmiddelen;
  • draag je zorg voor een goede en volledige eindcontrole van alle uitgaande voorzieningen en/of onderdelen die de werkplaats verlaten.

Competentieprofiel:
Je bent klantgericht en zorgt ervoor dat de klant zo goed en tijdig mogelijk is geholpen. Verder ben je stressbestendig: ook bij een grote hoeveelheid werk, telefonische onderbrekingen en/of tijdsdruk blijft jouw werkwijze effectief en doelmatig. Je hebt oog voor het gevolg van jouw eigen handelen en het effect hiervan op afdelingsprocessen. Jouw communicatie vaardigheden zijn goed ontwikkeld: je stemt je communicatie af op je gesprekspartner en schakelt eenvoudig op verschillende niveaus. Je haalt relevante informatie uit (non) verbale communicatie en anticipeert hier op de juiste wijze op.

Opleidingsniveau:
Je hebt een afgeronde MBO+/HBO-opleiding, aangevuld met enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie. Kennis van Microsoft Dynamics Navision is vereist. Verder heb je kennis van klantgericht communiceren, indien je hierin een training hebt gevolgd is dat een pre, net als wanneer je kennis en/of ervaring hebt met Link2office of een vergelijkbaar planningsprogramma.
Wat bieden wij?
Naast een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief, bieden wij een marktconform salaris en rechtspositie conform de CAO Metaal & Techniek. Daarnaast biedt Kersten een flexibel pakket aan arbeidsvoorwaarden, collectiviteitskorting voor diverse zorgverzekeringen en verzekeringen bij Centraal Beheer en deelname aan het pensioenfonds Metaal & Techniek (PMT).

Interesse?
Nadere informatie kan opgevraagd worden bij Thijs van Bogget – Manager Operations, Tel: 06-25397389. Je sollicitatiebrief en CV kun je sturen aan: vacature@kerstenhulpmiddelen.nl